• تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1398 - 20:18
  • کد خبر : 30331
  • چاپ خبر

برگزاری همایش قربانیان ترافیکی بزودی در زرند

برگزاری همایش قربانیان ترافیکی بزودی در زرند همایش بزرگ قربانیان ترافیکی شهرستان با هدف افزایش درک خطر عمومی از مخاطرات سوانح و حوادث ترافیکی روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه در سینما آزادی شهرستان زرند برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز جلسه شورای راهبری جامعه ایمن شهرستان زرند با حضور ادارات عضو در

برگزاری همایش قربانیان ترافیکی بزودی در زرند

همایش بزرگ قربانیان ترافیکی شهرستان با هدف افزایش درک خطر عمومی از مخاطرات سوانح و حوادث ترافیکی روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه در سینما آزادی شهرستان زرند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز جلسه شورای راهبری جامعه ایمن شهرستان زرند با حضور ادارات عضو در محل فرمانداری زرند برگزار گردید.

در این جلسه برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته گرامیداشت قربانیان ترافیکی و اجرای برنامه های متعدد این هفته برنامه ریزی شد.

یکی از موضوعات این جلسه بیان موضوعاتی در خصوص سایر حوادث: مانند توجه به سیل بندها، پیشگیری از مسمومیت با گاز co باتوجه به فصل سرما، توجه به حوادث شغلی خاصه حادثه سقوط از ارتفاع و… پرداخت.

در این جلسه تصویب شد با مشارکت همه ادارات عضو جامعه ایمن ،هفته قربانیان ترافیکی از ۲۵ آبان لغایت اول آذر ماه سال جاری با اجرای برنامه های متعدد مداخله ای و آموزشی در شهرستان برگزار شود.

مقرر شد در هفته ی قربانیان ترافیکی (پنجشنبه ۳۰ آبان) همایش بزرگ قربانیان ترافیکی شهرستان با هدف افزایش درک خطر عمومی از مخاطرات سوانح و حوادث ترافیکی در محل سینما آزادی شهرستان با حضور مردم، مسئولین و خانواده های قربانیان ترافیکی یک سال اخیر شهرستان برگزار گردد.

قابل ذکر است برگزاری هفته قربانیان ترافیکی از ابتکارات جامعه ایمن زرند است که از دو سال قبل به شکل منسجم در شهرستان در حال پیاده سازی است و امسال همزمان با شهرستان زرند ، هفته مذکور با برنامه های مختلف در سطح شهرستان رفسنجان هم به همت جامعه ایمن آنجا، پیاده سازی می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها