• تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 8:46
  • کد خبر : 30346
  • چاپ خبر

تشکیل شورای عالی فضای مجازی در زرند

تشکیل شورای عالی فضای مجازی در زرند فرماندار زرند با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی در شهرستان زرند ایجاد و تشکیل می‌شود، افزود: در آستانه انتخابات، فضای مجازی باید بصورت مستمر و دقیق رصد شود. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار در شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل دفتر امام

تشکیل شورای عالی فضای مجازی در زرند

فرماندار زرند با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی در شهرستان زرند ایجاد و تشکیل می‌شود، افزود: در آستانه انتخابات، فضای مجازی باید بصورت مستمر و دقیق رصد شود.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار در شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل دفتر امام جمعه زرند، ضمن اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی و ارتقا کیفی و کمی آن در آستانه ثبت نام نامزدها و انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر مدیریت و رصد دقیق فضای مجازی شهرستان تاکید و آن را جهت پیشگیری از بروز آسیب های متعدد اجتماعی و مفاسد اقتصادی و سیاسی، موثر و حائز اهمیت دانست.

علی صادق زاده با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زرند ایجاد و تشکیل خواهد شد  تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا افرادی آگاهانه و غیر آگاهانه با ایجاد عملیات روانی، شایعات، اختلاف افکنی، تشنج و ترویج تهمت های ناروا فردی و حزبی، با امنیت، آبرو و حیثیت جامعه بازی کنند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند گفت: با ایجاد کارگروه ها و کمیته های تخصصی در این شورا و رصد اخبار، تحلیل‌ها و یافته‌ها به طور مستمر در فضای مجازی، در اختیار دبیرخانه شورا قرار خواهد گرفت تا راههای مقابله با تشویش اذهان عمومی و برخورد جدی با مخلان سلامت فضای مجازی، اندیشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند نیز ضمن قدردانی از زحمات همه نهادها در ایام محرم و صفر و همه مردم متدین شهرستان، گفت: افزایش نشاط و شادابی با آغاز امامت امام زمان و فرا رسیدن هفته وحدت باید در دستور کار ویژه دستگاه‌های ذیربط قرار گردید. 

وی فرهنگ سازی نشاط حلال در جامعه را از وظایف نهادهای فرهنگی دانست و از همه نهادها خواستار نظارت جدی بر فضای مجازی شد.

رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند هم ضمن گرامیداشت روز سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی‌، با تاکید بر اینکه فرهنگ مبنای توسعه اجتماعی است، افزود: توسعه اجتماعی نیازمند شرایط لازم است که باید فراهم گردد.

وی ادامه داد: جامعه همواره نیازمند آموزش و یادگیری است و ما باید با شناخت وضع موجود و متناسب با ظرفیت های موجود تصمیم بگیریم. 

مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در پایان گفت:  در شهرستان تلاش فرهنگی زیادی می طلبد تا بر اساس زندگی ائمه اطهار بتوانیم فرهنگی اسلامی را در جامعه و زندگی مردم  و در خور نام زرند نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها