• تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 10:52
  • کد خبر : 30349
  • چاپ خبر

دستگیری سارق با ۴۰ فقره سرقت کابل برق در زرند

دستگیری سارق با ۴۰ فقره سرقت کابل برق در زرند جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار سیم های کابل با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ سید علی محمود زاده گفت: در پی سرقت کابل برق تلمبه

دستگیری سارق با ۴۰ فقره سرقت کابل برق در زرند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار سیم های کابل با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ سید علی محمود زاده گفت: در پی سرقت کابل برق تلمبه های کشاورزی، منازل مسکونی و کارگاه های تولیدی در چند روستای شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارق با سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با بررسی های اولیه صحنه های سرقت و کار اطلاعاتی یک سارق سابقه دار و حرفه ای تجهیزات برق رسانی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمودزاده بیان داشت: این سارق سابقه دار تاکنون به ۴۰ فقره سرقت سیم های کابل حدفاصل تیرهای برق و کنتور تلمبه های کشاورزی، منازل مسکونی و کارگاه های تولیدی برخی مناطق روستایی زرند و ۳ شهرستان اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان زرند در پایان از شهروندان خواست در صورت وقوع خاموشی نامتعارف منزل و موتورهای کشاورزی مراتب را علاوه بر اداره برق به پلیس نیز منعکس کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها