• تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 10:55
  • کد خبر : 30387
  • چاپ خبر

وقف ملک با هدف امور عام المنفعه در زرند

وقف ملک با هدف امور عام المنفعه در زرند رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند از وقف منزل مسکونی با هدف امور عام المنغعه در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رییس اداره اوقاف شهرستان زرند با اشاره به ثبت مورد وقف جدید منفعتی

وقف ملک با هدف امور عام المنفعه در زرند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند از وقف منزل مسکونی با هدف امور عام المنغعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، وقف ملک با هدف امور عام المنفعه در زرند حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رییس اداره اوقاف شهرستان زرند با اشاره به ثبت مورد وقف جدید منفعتی امسال این شهرستان گفت: این وقف شامل منزل مسکونی بمساحت ۳۲۰ متر مربع است که به همت واقف خیراندیش” محمد همتی ” یا هدف امور عام المنفعه انجام شد.

او افزود: واقف در متن وقف نامه استفاده از ملک را به منظور برگزاری مراسم‌های عزاداری و جشن شادی برنامه‌های مناسبتی ایام سال، برگزاری جلسات آموزش قرآن کریم برای عموم و هر گونه کار خیر با منفعت عمومی را از جمله نیات خود قرار داده است.

حجت الاسلام قادری با بیان اینکه از ابتدای امسال ۳ مورد وقف در شهرستان زرند محقق شده، تصریح کرد: وقف با هدف رفع نیاز‌های روز جامعه از مهمترین ضروریات می‌باشد، و یکی از موارد مهم ثبت موقوفات در خدمت مردم است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها