• تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 12:10
  • کد خبر : 30407
  • چاپ خبر

توقیف خودروهای دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال در زرند

توقیف خودروهای دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال در زرند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند از توقیف خودروهای با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال در زرند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرگرد ملکی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات

توقیف خودروهای دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال در زرند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند از توقیف خودروهای با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال در زرند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرگرد ملکی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی آن دسته از رانندگانی که خلافی بالای ۱۰میلیون ریال دارند ضمن اطلاع رسانی به آنها از طریق پیامک و مهلت یک ماهه باید نسبت به پرداخت خلافی اقدام نمایند در غیر اینصورت بعد از گذشت یک ماه از اخطار، وسیله ی نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

او در ادامه افزود: همچنین رانندگان خودروهای دارای شکایت و توقیف شده در پارکینگ می توانند با صورت جلسه توقیف، با حضور مالک و برگه صورت وضعیت پلیس +۱۰ به پلیس راهور استان کرمان مراجعه نمایند و نسبت به اقساطی کردن خلافی خودروی خود و ترخیص موقت آن اقدام کنند.

سرگرد ملکی تاکید کرد: مهلت پرداخت اقساطی خلافی خودروهای توققیف شده به مدت یک سال می باشد، چنانچه رانندگان در مهلت مقرر جرایم خود را پرداخت نکنند، شکایت به صورت خودکار بر روی پلاک آنها منظور خواهد شد.

سرگرد ملکی رئیس راهنمایی و رانندگی در پایان از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم تخلف از به وجود آمدن اینگونه مشکلات و طی مراحل ذکر شده جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها