• تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 - 20:25
  • کد خبر : 30421
  • چاپ خبر

رزمایش گردانهای بیت المقدس در زرند برگزار شد

رزمایش گردانهای بیت المقدس در زرند برگزار شد رزمایش گردانهای بیت المقدس رزمایش گردانهای بیت المقدس ۲۳ و ۲۴ آبان ماه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، امام جمعه، فرماندار، شورای اداری و بسیجیان شهرستان زرند در منطقه عمومی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز سرهنگ کردی فرمانده ناحیه سپاه زرند ضمن تبریک

رزمایش گردانهای بیت المقدس در زرند برگزار شد

رزمایش گردانهای بیت المقدس رزمایش گردانهای بیت المقدس ۲۳ و ۲۴ آبان ماه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، امام جمعه، فرماندار، شورای اداری و بسیجیان شهرستان زرند در منطقه عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز سرهنگ کردی فرمانده ناحیه سپاه زرند ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در تشریح رزمایش بیت المقدس بیان کرد: رزمایش گردان های بیت المقدس در قالب ۶ گردان بیت المقدس در دو مرحله انجام خواهد شد که ۲۳ و ۲۴ آبان ماه مرحله اول و مرحله دوم با سه گردان انجام خواهد شد .

سرهنگ کردی در ادامه افزود: هدف از رزمایش اول آمادگی دفاعی و رزمایش دوم امنیتی است‌.

وی یادآور شد: بسیج از همان ابتدای تاسیس تاکنون که بیش از ۴۰ سال از زمان تاسیس آن میگذرد در هر زمان و مکانی از زمان جنگ تا سیل و زلزله و … به عنوان اولین نهاد در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در پایان خاطر نشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی جهانی شده است و دشمنان امروزه به هر طریقی میخواهند امنیت کشور را به هم بزنند لذا وظیفه ما پاسداری از این نظام است و باید حواسمان به ترفند دشمن باشد تا آرد در آسیاب دشمن نریزیم.

امام جمعه در بخشی از این رزمایش گفت: به فرموده امام علی (ع) شیعیان در روز شادی ما شاد و در روز حزن ما غمگینند و اموال خود را در راه خدا خرج می کنند اینان از ما هستند و به سوی ما برمیگردند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمود: بسیج باعث شده است که جمهوری اسلامی شکست ناپذیر شود. این نهالی است که حضرت امام غرس کرده اند و امروز تبدیل به درخت تنومندی برای جهان اسلام شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: بسیجیان عزیز قدر خود را بدانید و شکر گذار این نعمت باشید چراکه در دفتری ثبت نام کرده اید که اولین انسان ها پاک تا آخرین آن ، این را تایید کرده اند.

فرماندار زرند نیز در حاشیه این مراسم گفت: امروزه بسیج جهانی شده است و آثار تفکر آن را در فلسطین، سوریه و … می بینیم.

وی در پایان سخنانش افزود: با تصمیم گیری سه قوه شاهد افزایش قیمت بنزین هستیم امیدواریم مردم باز هم صبور باشند و مقاومت کنند تا در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها