• تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 20:55
  • کد خبر : 30563
  • چاپ خبر

خلع ید پیمانکار مجموعه ورزشی شهید عربنژاد زرند

خلع ید پیمانکار مجموعه ورزشی شهید عربنژاد زرند فرماندار و نماینده مردم شهرستان زرند بر خلع ید پیمانکار مجموعه ورزشی شهید عربنژاد زرند در صورت عدم پایبندی به تعهدات خود تاکید کردند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، ظهر امروز ۳ آذرماه، علی صادق زاده فرماندار به اتفاق حسین امیری نماینده مردم از روند بازسازی،

خلع ید پیمانکار مجموعه ورزشی شهید عربنژاد زرند

فرماندار و نماینده مردم شهرستان زرند بر خلع ید پیمانکار مجموعه ورزشی شهید عربنژاد زرند در صورت عدم پایبندی به تعهدات خود تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، ظهر امروز ۳ آذرماه، علی صادق زاده فرماندار به اتفاق حسین امیری نماینده مردم از روند بازسازی، نوسازی و تکمیل قسمت های پیش ساخته مجموعه بزرگ ورزشی شهید عربنژاد زرند، بازدید کردند.

این بازدید پیرو پیگیری مصوبات جلسه قبلی فرماندار زرند با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور که اخیراً در خصوص تسریع در روند نوسازی و تکمیل این مجوعه ورزشی در محل فرمانداری زرند برگزار شده بود، انجام شد.

صادق زاده و امیری در این بازدید که با حضور حمیدرضا بهجتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند همراه بود، با بیان اینکه تا کنون با شرکت پیمانکار بردباری کرده ایم و قرارداد بسته شده با شرکت مربوطه یک قرارداد نامطلوب میباشد، بر لزوم خلع ید پیمانکار در صورت عدم پایبندی به تعهدات و تسریع در روند کار تاکید و طی تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، خواستار پیگیری انتخاب یک پیمانکار متعهد به انجام کار شدند.

همچنین ایشان در صورت لزوم، خواستار ورود جدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به این موضوع شدند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها