• تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 14:09
  • کد خبر : 30584
  • چاپ خبر

درخت تنومند بسیج چهل ساله شد

درخت تنومند بسیج چهل ساله شد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند بیان کرد: بسیج نهالی است که در سال ۱۳۵۸ به دستور امام کاشته شد امروزه شاهد ۴۰ سالگی آن هستیم و به درخت تنومندی تبدیل شده که همه برکات آن را می بینیم. همزمان با ۵ آذر ماه سالزوز تاسیس بسیج مستضعفین به

درخت تنومند بسیج چهل ساله شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند بیان کرد: بسیج نهالی است که در سال ۱۳۵۸ به دستور امام کاشته شد امروزه شاهد ۴۰ سالگی آن هستیم و به درخت تنومندی تبدیل شده که همه برکات آن را می بینیم.

همزمان با ۵ آذر ماه سالزوز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام حمینی ره در سال ۱۳۵۸ و روز بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان زرند با حضور اقشار مختلف بسیج و مسئولین در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بیان کرد: بسیج نهالی است که در سال ۱۳۵۸ به دستور امام کاشته شد امروزه شاهد ۴۰ سالگی آن هستیم و به درخت تنومندی تبدیل شده که همه برکات آن را می بینیم.

وی حضور بسیج در هر عرصه ای که پا نهاده موفق و مثمر ثمر دانست و افزود: ابراز رضایت امام خمینی (ره) در آخرین لحظات عمرشان از بسیج وسخنان مقام معظم رهبری در مورد این نهاد سند این حرف است.

فرمانده ناحیه سپاه زرند در پایان افزود: ما بسیجیان باید امروزه به گونه ای عمل کنیم که در چهل سال دوم  انقلاب نیز رضایت خداوند، امام زمان و  نائب برحقشان را جلب کنیم.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها