• تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 14:53
  • کد خبر : 30606
  • چاپ خبر

تفکر و حرکت بسیج جهانی شده است

تفکر و حرکت بسیج جهانی شده است مسئول هادی سیاسی سپاه گفت: بسیج و تفکر بسیجی مرزها را در نوردیده و به کشورهای منطقه رسیده است. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، اشکوند مسئول هادی سیاسی سپاه در جمع بسیجیان شهرستان زرند ضمن گرامیداشت ۵ آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و روز بسیج گفت:

تفکر و حرکت بسیج جهانی شده است

مسئول هادی سیاسی سپاه گفت: بسیج و تفکر بسیجی مرزها را در نوردیده و به کشورهای منطقه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، اشکوند مسئول هادی سیاسی سپاه در جمع بسیجیان شهرستان زرند ضمن گرامیداشت ۵ آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و روز بسیج گفت: پیروزی و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی به دلیل تلاش بی دریغ بسیجیان و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

وی در ادامه افزود: بسیج و تفکر بسیجی مرزها را در نوردیده و به کشورهای منطقه رسیده است و شاهد رشد آن در عراق ، یمن، فلسطین و … هستیم بسیج یعنی نیروهای مردمی، آماده و تلاشگران خستگی ناپذیر که برای حفظ کشور و میهنشان در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

مسئول هادی سیاسی سپاه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانشان فرموده اند : «از بسیج راضی هستم امام قانع نیستم» زیرا بسیج ظرفیت های زیادی دارد که باید آن را متناسب با تهدید های دشمنان نموده و از آن در مقابله با آنان استفاده کند.

اشکوند وظیفه ی بسیجیان در دوران کنونی را تحقق کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در جهانی سازی تفکر و حرکت بسیج دانست.

وی در ادامه  ویژگی ها و خصوصیات بسیجیان را برشمرد واظهار داشت: فرد بسیجی در گذر زمان هیچ گاه دچار سازش نمی شود و در اراده، ایمان، تفکر و اعتقادات خود ثابت قدم است. برخوردار از اخلاق اسلامی؛ صدق، هلم ، صبر، شجاعت،فداکاری و … است که اردوهای جهادی در مناطق محروم نشان دهنده این خصوصیت آنهاست.

اشکوند افزود: یک بسیجی باید دارای بصیرت و روشن بینی سیاسی ، شناخت روشن و درست از شرایط کشور و جهان داشته باشد. بسیجی باید در کارهایش اولویت بندی را رعایت کند.

وی تاکید کرد: فرد بسیجی باید هدف های بزرگ داشته باشد،قدرت ریسک و جسارت داشته باشد و ترس به دلش راه ندهد، حضور موثر، مهرورزی و مهربانی در خدمت به مردم ، به گونه ای که اگر کاری را برای کسی انجام میدهد منت نگذارد.

این استاد دانشگاه مسئولیت پذیری، فعالیت در زمینه های علمی و فناوری ، آگاهی عمقی به مسائل کشور، عدم حزب بازی و جناح بندی سیاسی و داشتن تفکر انقلابی و انقلابیگری را از دیگر ویژگی های یک فرد بسیجی برشمرد.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی زیرساخت ها از زمانی که امام خمینی فرمان تشکیل بسیج را داد فراهم شده امروزه ما باید از ظرفیت ها برای جهانی سازی تفکر بسیجی استفاده کنیم و بسیج باید به گونه ای برنامه ریزی و تلاش کند که شرایط را برای بهبود وضعیت ایران و جهان فراهم شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها