• تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 23:10
  • کد خبر : 30622
  • چاپ خبر

واگذاری ۳ واحد مسکونی به افراد بی بضاعت توسط بسیج سازندگی

واگذاری ۳ واحد مسکونی به افراد بی بضاعت توسط بسیج سازندگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ضمن مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی ۳واحد مسکونی در شهرستان زرند که در قالب اردوهای جهادی احداث شده بود به افراد بی بضاعت اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ اکبر کردی اظهار

واگذاری ۳ واحد مسکونی به افراد بی بضاعت توسط بسیج سازندگی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ضمن مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی ۳واحد مسکونی در شهرستان زرند که در قالب اردوهای جهادی احداث شده بود به افراد بی بضاعت اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ اکبر کردی اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه همکاری احداث  ۸ واحد مسکونی مددجویی بین کمیته امداد نام خمینی (ره) و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با هدف ایجاد سرپناه برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سه واحد مسکونی با اعتبار ۲میلیارد ۴۰۰میلیون ریال در روستاهای جرجافک ، سرباغ و فتح آباد علیا شهرستان زرند افتتاح و به افراد واجد شرایط واگذار شد .

به گفته سرهنگ کردی این واحد‌های مسکونی توسط قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی در این مناطق احداث شده است.

سرهنگ اکبر کردی ادامه داد: ۵واحد مسکونی دیگر در روستاهای سیریز، روح آباد ، فتح آباد علیا ، سربنان و شهرک طالقانی با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است که مراحل پایانی خود را می‌گذرانند و پس از تکمیل در اختیار محرومین منطقه قرار میگیرند .

او اعتبار هر واحد مسکونی ۷۰ متر مربعی را ۸۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۴۰۰میلیون ریال آن را کمیته امداد با مشارکت سپاه زرند و مابقی را خیرین هزینه کرده اند.

علی صادق زاده فرماندار زرند هم ضمن قدردانی از دست اندرکاران احداث این واحد‌های مسکونی گفت کمک به محرومان وظیفه همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید توجه بیش از پیش به این قشر جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها