• تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 - 18:06
  • کد خبر : 30652
  • چاپ خبر

اندر احوالات محور زرند_رفسنجان

اندر احوالات محور زرند_رفسنجان درخواست مردمی در پی اعتراضات مردم نسبت به بسته شدن سه راهی ورودی شهرک امام سجاد شاهد تجمع تعدادی از اهالی شهرک امام سجاد و دهستان های اطراف در سه راهی ورودی شهرک امام سجاد(ع) بودیم. کمربندی زرند_رفسنجان که بعد از انقلاب آسفالت و بهره برداری شده نزدیک به ۴٠ سال

اندر احوالات محور زرند_رفسنجان

درخواست مردمی

در پی اعتراضات مردم نسبت به بسته شدن سه راهی ورودی شهرک امام سجاد شاهد تجمع تعدادی از اهالی شهرک امام سجاد و دهستان های اطراف در سه راهی ورودی شهرک امام سجاد(ع) بودیم.

کمربندی زرند_رفسنجان که بعد از انقلاب آسفالت و بهره برداری شده نزدیک به ۴٠ سال می باشد که هیچ خدماتی نسبت به کمربندی و اهالی شهرک انجام نشده است.

سه راهی شهرک امام سجاد یا رستم آباد که از زمان قبل انقلاب وجود داشته و شاه راه اصلی دهستان محمد آباد و عباس آباد، همت آباد، حسین آباد ، خیر آباد ، دولت آباد و حتی مسیر اصلی روستاهای بادیز و سبلو و سایر روستاهای حومه می باشد.

این چند روز شاهد کار نابه جای شهرداری هستیم که با جدول های سنگین و بزرگ چند تُنی مسیر را مسدود کرده و در انتهای کمربندی روبروی شرکت پسته مردم روستاهای ذکر شده مجبور به دور زدن هستند تا به منزل خود هدایت شوند.

با این وضع گرونی بنزین شهرداری جای اینکه باری از دوش مردم بردارد مسیر را طولانی تر کرده است‌. همه این ها به کنار …تمام سرویس های مدارس کودکان هزینه ای ٣٠ هزار تومنی بخاطر افزایش چند کیلومتری مسیر بر دوش خانواده ها در این وضع اقتصادی گذاشته، مسیر ماشین های امدادی اعم از آتش نشانی  و اورژانس خیلی خیلی دورتر شده است.

از سالهای گذشته تمام خانه های اطراف سه راهی عقب نشینی کرده که بنا بر گفته شهرداری در محل سه راهی میدان یا زیر گذر باید احداث میشد که امروز شاهد بسته شدن مسیر هستیم.

روز گذشته تعدادی از مردم به نمایندگی اهالی شهرک و روستاهای ذکر شده به فرمانداری و شهرداری و دفتر امام جمعه محترم شهرستان مراجعه کرده تا بلکه به داد مردم برسند که متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسئولین انجام نگرفته است.

عصر روز گذشته که طی تماس تلفنی یکی از اعضای شورای شهر نسبت به برداشتن تعدادی از بلوک ها هماهنگ شده و مسیر مذکور باز شده…(حالا بماند که دفعات قبل شهرداری ساعت ٣ شب با جرثقیل دوباره مسیر را مسدود می کرد و امیدواریم امشب شاهد اینچین قضیه ای نباشیم).

شهرک امام سجاد تمام هزینه های شهرداری اعم از پروانه ، تفکیک، تغییرکاربری، آسفالت و…همانند سایر نقاط شهر از اهالی دریافت میکند و وقتی تقاضای آسفالت یا فضای سبز و…میکنیم میگویند شما جزو روستا هستید نه شهر.

ما مردم این شهرک از تمام اعضای شورای شهر که قبل انتخابات در مسجد امام سجاد (ع) حضور پیدا میکردند تا رای جمع کنند، عاجزانه خواهشمندیم تا دوباره به فکر چاره اندیشی بابت مسیر اصلی ورودی شهرک باشند.

تا حداقل مسیر مذکور اگر قرار بر بسته شدن است حداقل به فاصله ٢٠٠ متر بعد یک دور برگردان باز کنند تا باری از دوش اهالی منطقه بردارند.

لذا از تمامی مسئولین شهرستان و دادستان محترم تقاضا می شود تا هرچه سریعتر نسبت به این شاه راه اصلی تصمیمات لازم گرفته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود