• تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 12:35
  • کد خبر : 30669
  • چاپ خبر

بستر حضور حداکثری در انتخابات فراهم سازیم

بستر حضور حداکثری در انتخابات فراهم سازیم حضور شکوهمند آحاد مختلف جامعه در پای صندوق های رأی، بار دیگر به دشمنان خواهد فهماند مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچنان پایبند آرمان های والای امام خمینی (ره) و شهدا گرانقدر هستند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار زرند در اولین نشست خبری با

بستر حضور حداکثری در انتخابات فراهم سازیم

حضور شکوهمند آحاد مختلف جامعه در پای صندوق های رأی، بار دیگر به دشمنان خواهد فهماند مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچنان پایبند آرمان های والای امام خمینی (ره) و شهدا گرانقدر هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار زرند در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که با هدف هماهنگی پوشش رسانه‌ای انتخابات برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان بر این است با هم افزایی، انتخاباتی بر مدار قانون و پرشور را در دوم اسفند شاهد باشیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرند اظهار داشت :همه اصحاب رسانه و عوامل اجرایی، در کنار هم باید تلاش کنیم با دوری از شایعات و دلگرم کردن و تشویق مردم، بستر حضوری حداکثری و باشکوه را که مورد تاکید مقام معظم رهبری هست را فراهم سازیم.

او گفت : امروزه در برهه ای از زمان قرار داریم که تک تک ما وظیفه داریم از این انقلاب و دست آوردهای عظیم آن که حاصل خون هزاران شهید به خون خفته است حمایت و حفاظت کنیم و شرکت در انتخابات به منزله حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار زرند ، از آمادگی این شهرستان در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت : برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در چهار شهر زرند ، ریحان شهر ، شهرخانوک و یزدان شهر و همچنین روستاهای این شهرستان شعبات اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

صادق زاده با بیان اینکه فعالیتهای انتخاباتی در فضای مجازی و … رصد میشود، اظهار داشت : خبرنگاران و اصحاب رسانه، ابزار انتخاباتی نامزدهای انتخابات نباشند.

او گفت: فعالیت انتخاباتی زودهنگام تا قبل از زمان مقرر ممنوع می باشد.

فرماندار زرند نقش رسانه ها در انعکاس تحولات انجام شده در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی ، عمران و آبادانی در جلب حضور اقشار مختلف مردم بمنظور حضور در صحنه انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تمامی فتنه های دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت.

او گفت: رسانه‌ها باید در وحدت‌آفرینی مردمی وحضور در این حماسه ملی بیش از پیش تلاش نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها