• تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 14:03
  • کد خبر : 30673
  • چاپ خبر

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در زرند

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در زرند سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زرند از پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات در جریان طرح بازدید پلیس امنیت عمومی شهرستان از واحدهای صنفی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ سید علی محمودزاده در تشریح این خبر افزود:

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در زرند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زرند از پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات در جریان طرح بازدید پلیس امنیت عمومی شهرستان از واحدهای صنفی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرهنگ سید علی محمودزاده در تشریح این خبر افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران پلیس اطلاعات ، طی ۲ ماه گذشته در زرند اجرا شد.

وی اظهار داشت: در همین راستا ۲۱۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۶۰واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زرند با علام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند تا دراسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها