• تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 9:10
  • کد خبر : 30725
  • چاپ خبر

معارفه شهردار جدید ریحان شهر

معارفه شهردار جدید ریحان شهر مهدی زعیم باشی در مراسمی بعنوان شهردار جدید ریحان شهر معرفی و از خدمات غلامحسین دینی شهردار سابق تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، با حکم « دکتر محمد جواد فدایی » استاندار کرمان مهدی زعیم باشی به عنوان شهردار ریحان شهر منصوب شد شورای اسلامی ریحان شهر

معارفه شهردار جدید ریحان شهر

مهدی زعیم باشی در مراسمی بعنوان شهردار جدید ریحان شهر معرفی و از خدمات غلامحسین دینی شهردار سابق تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، با حکم « دکتر محمد جواد فدایی » استاندار کرمان مهدی زعیم باشی به عنوان شهردار ریحان شهر منصوب شد

شورای اسلامی ریحان شهر در جلسه فوق العاده در مرداد ماه سال جاری «مهدی زعیم باشی » را به عنوان شهردار ریحان شهر انتخاب کردند و بمنظور تایید صلاحیت به فرمانداری شهرستان زرند معرفی نمودند.

زعیم باشی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت که معاون شهرداری ریحان‌شهر، مسئول امور دهیاری‌ها و مسئول اداری مالی شهرداری خانوک را در کارنامه خود دارد .

در مراسمی که با حضور امام جمعه ریحان شهر، فرماندار زرند و جمعی از مسئولین اجرایی و اعضا شورای اسلامی برگزار شد

حجت الاسلام علی غفوری امام جمعه ریحان شهر هم در سخنانی بر لزوم وحدت بیش از پیش در توسعه و آبادانی منطقه تاکید کرد و گفت در این زمینه همه باید کمک کنند.

نژاد خالقی مدیرکل امور شهری استانداری کرمان گفت : شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم می‌باشد و شهرداران باید بسترهای رضایت مندی مردم را بیش از بیش فراهم نمایند .

پاکدستی مدیران در شهرداری‌ها از ویژگیهای بارز شهرداران عنوان کرد که بایدسرلوحه کارها قرار گیرد..

او گفت: شهرداران بخشی از بودجه های خود را به بحث فرهنگ و هنر تخصیص بدهند.

او سرمایه گذاری و تولید شغل را از دیگر اولویتهای شهرداری‌ها دانست و گفت: در این راستا اعطای وام ۳ میلیارد تومانی برای شهرداری‌های استان با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی حوزه مربوطه از سوی اداره کل امور شهرداری‌ها استان داده می‌شود.

او توجه ویژه به زیباسازی و آگاهی دادن به شهروندان در خصوص حقوق شهروندی و عمل به آن را از دیگر وظایف شهرداران عنوان کرد

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز در این مراسم بر لزوم ارائه خدمت صادقانه و بی ادعا تاکید کرد و افزود: شهرداری بهترین مکان برای ارائه خدمات ارزشمند دولت به مردم است

او اظهار امیدواری کرد: این نهاد مردمی با تلاشهای بی وقفه خود بتواند رضایت مندی شهروندان را بخوبی جلب نماید.

در این مراسم حکم مهدی زعیم باشی شهردار جدید ریحان شهر به وی اعطا و با اهداء لوح سپاس از خدمات غلامحسین دینی شهردار سابق این شهرقدردانی شد.

ریحان‌شهر با جمعیتی بالغ بر ۶هزار نفر در فاصله ۱۵کیلومتری جنوب زرند واقع شده است و در دوران دفاع مقدس ۱۵شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها