• تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 13:03
  • کد خبر : 30731
  • چاپ خبر

ساخت گلخانه آموزشی در دبستان شهدای فرهنگیان زرند

ساخت گلخانه آموزشی در دبستان شهدای فرهنگیان زرند مدیر مدرسه شهدای فرهنگیان گفت: ساخت گلخانه آموزشی از برنامه های آموزش مهارت های زندگی است که با همکاری طرح مدرسه سبز شهرداری شهرستان زرند در دبستان دوره اول شهدای فرهنگیان شهرستان در سال ۱۳۹۷ انجام شد. سید حسین تهامی در گفت و گو با خبرنگار زرند

ساخت گلخانه آموزشی در دبستان شهدای فرهنگیان زرند

مدیر مدرسه شهدای فرهنگیان گفت: ساخت گلخانه آموزشی از برنامه های آموزش مهارت های زندگی است که با همکاری طرح مدرسه سبز شهرداری شهرستان زرند در دبستان دوره اول شهدای فرهنگیان شهرستان در سال ۱۳۹۷ انجام شد.

سید حسین تهامی در گفت و گو با خبرنگار زرند نیوز مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشورها را نحوه و کیفیت آموزش و پرورش آن کشور دانست و گفت: در کشور ما نیز چشم انداز ۱۴۰۴ و اجرایی شدن سند تحول بنیادین نماد کیفیت آموزش و پرورش میباشد که با تکیه بر آموزش عملی و کسب مهارت های زندگی توسط دانش آموزان،در پیشرفت کشور تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: درگیر کردن دانش آموزان با مسائل روزمره و ایجاد چالش برای آنها در مدارس،می تواند نقش تربیتی مهمی در زندگی آینده آنها داشته باشد.

مدیر دبستان شهدای فرهنگیان تصریح کرد: ساخت گلخانه آموزشی از برنامه های آموزش مهارت های زندگی است که با همکاری طرح مدرسه سبز شهرداری شهرستان زرند در دبستان دوره اول شهدای فرهنگیان شهرستان در سال ۱۳۹۷ انجام شد و دانش آموزان در این مدرسه بصورت عملی با مراحل مختلف کاشت نهال و نگهداری  انواع گلها، گیاهان و … آشنا میشوند، بازدید از گلخانه به صورت کلاسی در هفته یک الی دو مرتبه با حضور آموزگار مربوطه و راهنمایی وی صورت می گیرد و دانش آموزان در آنجا با رسیدگی به نهال گلی، که مربوط به خودشان است، عملا یکی از مهارت های زندگی را آموزش می بینند.

وی در پایان تاکید کرد: این کار آموزشی باعث افزایش روحیه شادابی و نشاط ، همکاری، دست ورزی، تعمیق یادگیری و خلاقیت در آنها می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها