• تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 11:17
  • کد خبر : 30739
  • چاپ خبر
خطبه نماز جمعه زرند

در انتخابات کسی را انتخاب کنید که به دنبال خدمت صادقانه باشد نه میز ریاست

در انتخابات کسی را انتخاب کنید که به دنبال خدمت صادقانه باشد نه میز ریاست خطیب نماز جمعه زرند: در انتخابات پیش رو کسی را باید انتخاب کنید که شیفته «میز ریاست» نباشد بلکه افتخارش « خدمت صادقانه به مردم» باشد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز حجت الاسلام ابراهیمی خطیب نماز جمعه شهرستان زرند

در انتخابات کسی را انتخاب کنید که به دنبال خدمت صادقانه باشد نه میز ریاست

خطیب نماز جمعه زرند: در انتخابات پیشخطبه نماز جمعه زرند رو کسی را باید انتخاب کنید که شیفته «میز ریاست» نباشد بلکه افتخارش « خدمت صادقانه به مردم» باشد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز حجت الاسلام ابراهیمی خطیب نماز جمعه شهرستان زرند در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته حضور و مشارکت همه جانبه ی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دلیل اصلی تداوم و بقای نظام جمهوری اسلامی دانست. 

ابراهیمی ادامه داد: در هر حکومت الهی حضور و حمایت مردم در اجرای احکام و قوانین اسلامی نقش بسزایی دارد، اگر امروز ولایت فقیه احکام دین را در جامعه اجراء می‌کند به پشتیبانی مردم ولایت مدار و بصیر است که اگر مردم در صحنه حضور نباشند امام معصوم (ع) هم خانه نشین می شود و زمام حکومت اسلامی به دست نااهلان می افتد و فقط نامی از اسلام ناب محمدی می ماند.

امام جمعه زرند با اشاره به انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یعنی محل مسابقه برای کار خالصانه وصادقانه و گره گشایی از کار مردم است لذا نامزدهای انتخاباتی شایستگی و خدمات خود را در جهت گره گشایی و خدمات رساندن به مردم اعلام کنند و از تخریب طرف مقابل و شعارهای بی فایده خودداری کنند و آرامش شهر را با مسائل خطی و جناحی وحزب گرایی بهم نزنند.

ابراهیمی با اشاره به روایات ادامه داد:امام علی (ع) می فرماید :در حکومت الهی مدیر و مسئول شدن برای رسیدن به «نان و آب» نیست بلکه بخاطر «خدمت به مردم» است در حقیقت مردم کسی را باید انتخاب کنند که شیفته میز ریاست نباشد بلکه افتخارش خدمت صادقانه به مردم باشد و همه باید بدانند در مقابل رأی خود به کاندیدهای انتخاباتی مسئول هستند و در خوب و بد عمل کردن نامزد انتخاباتی سهم به سزایی دارند لذا در رأی دادن دقت کنند تا اصلح را انتخاب و راهی مجلس کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: طی ۱۰ سال گذشته تعداد ۶۴۱ نفر کشته و ۱۶ هزار نفر مجروح براثر تصادفات و سوانح رانندگی در شهرستان داشتیم که متاسفانه آمار نگران کننده ای است.

او در ادامه افزود: عمل به قوانین و مقررات از واجبات شرعی است لذا همه ی مردم بخصوص رانندگان و راکبان موتور سیکلت با استفاده کردن از کلاه ایمنی و کمربند ایمنی جان خود و سرنشینان را حفظ کنند و همه ی مسئولین و مدیران با دقت تمام مناطق حادثه خیز در شهرستان را شناسایی و رفع کنند تا شاهد کشته یا مجروح و داغدار شدن خانواده ها نباشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها