• تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1398 - 10:35
  • کد خبر : 30768
  • چاپ خبر

برگزاری اولین جشنواره خط تحریری با نگارش وصایای شهداء در شهرستان زرند

برگزاری اولین جشنواره خط تحریری با نگارش وصایای شهداء در شهرستان زرند با هدف ترویج و اشاعه هنر اصیل خوشنویسی و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و اشاعه سیره و سبک زندگی شهدای عزیز دفاع مقدس «اولین جشنواره خوشنویسی خط تحریری» با موضوع نگارش وصیت نامه شهدای عزیز درشهرستان زرند برگزار شد.

برگزاری اولین جشنواره خط تحریری با نگارش وصایای شهداء در شهرستان زرند

با هدف ترویج و اشاعه هنر اصیل خوشنویسی و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و اشاعه سیره و سبک زندگی شهدای عزیز دفاع مقدس «اولین جشنواره خوشنویسی خط تحریری» با موضوع نگارش وصیت نامه شهدای عزیز درشهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز به همت انجمن خوشنویسان شهرستان زرند و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره آموزش و پرورش ، فرمانداری ، شهرداری و مجتمع سنگ آهن جلال آباد «اولین جشنواره خوشنویسی خط تحریری» با موضوع نگارش وصیت نامه شهدای عزیز در شهرستان زرند برگزار شد.

محمدحسین کرمانی نژاد مدرس و مدیر انجمن خوشنویسان شهرستان زرند در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ هنری هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه سیره و سبک زندگی شهدای عزیز دوران دفاع مقدس ، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های هنری هنرمندان و ایجاد شور و نشاط در بین علاقه‌مندان به هنر اصیل خوشنویسی بیان نمود.

وی افزود : استقبال جوانان از خط تحریری نسبت به گذشته زیاد شده، چون احساس نیاز می‌کنند و اهمیت زیبا نویسی و خوشنویسی برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی حائز اهمیت است که برگزاری این جشنواره با موضوع نگارش وصیت نامه شهدای عزیز دوران طلایی دفاع مقدس که برای اولین بار در سطح کشور است انشاالله نقش مهمی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا خواهد نمود.

شایان ذکراست از مجموع کل ۷۵۰ نفر شرکت کننده در جشنواره تعداد۲۳۰ نفر به مرحله دوم راه یافته اند که با انتخاب هیئت داوران به تعداد ۳۰ نفر جوائز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود