• تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 16:18
  • کد خبر : 30777
  • چاپ خبر

۸۰ مددجوی زندانی در زرند، حافظ قرآن شدند

به گزارش زرند نیوز بنا به اعلام دادگستری کرمان ، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: ورودی به زندان زرند در مدت ۹ ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد کاهش یافته است. او با اشاره به افزایش ۹۷ درصدی جلسات شورای طبقه بندی زندان، افزود: با توجه به اینکه شرکت در

به گزارش زرند نیوز بنا به اعلام دادگستری کرمان ، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: ورودی به زندان زرند در مدت ۹ ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد کاهش یافته است.

او با اشاره به افزایش ۹۷ درصدی جلسات شورای طبقه بندی زندان، افزود: با توجه به اینکه شرکت در کلاس‌های فرهنگی و حفظ قرآن در شورای طبقه بندی مورد توجه ویژه برای مرخصی و رأی بازی می‌شود، استقبال ویژه‌ای را از سوی زندانیان برای شرکت در این کلاس‌ها شاهد هستیم.

قویدل بیان داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده، امسال ۸۰ نفر از مددجویان زندانی این شهرستان موفق به حفظ قرآن از ۱ جز تا ۱۵ جز شدند.

او در تشریح اجرای دستورالعمل ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در دادسرای زرند بیان داشت: پرونده‌های مطرح شده در شورای حل اختلاف زندان ویژه صلح و سازش، ۶۲ درصد افزایش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال، قضات زرندی ۱۰۹ مرتبه از زندان بازدید نموده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۱ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها