• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 16:09
  • کد خبر : 30783
  • چاپ خبر

رهبری و ولایت فصل الخطاب ما است

به گزارش زرند نیوز همزمان با سالروز حماسه عظیم ۹ دی و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم بصیر ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸، اجتماع باشکوه مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان زرند در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار

به گزارش زرند نیوز همزمان با سالروز حماسه عظیم ۹ دی و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم بصیر ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸، اجتماع باشکوه مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان زرند در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد .
در مراسم گرامیداشت حماسه به یاد ماندنی ۹ دی که اوج شکوه، بصیرت و ولایتمداری و آرمان‌های انقلاب و نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است، مسئولین اجرایی و قضایی ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای دولتی، بسیجیان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و دیگر اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
مردم مؤمن و‌ولایتمدار با حضور یکپارچه وعظیم در «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» با اعلام وفاداری به ولایت بار دیگر با آرمانهای والای رهبری، امام و شهدا گرانقدر تجدید بیعت کردند و برگ زرین دیگری به افتخارات خود به ثبت رساندند.
و با حضور آگاهانه و حماسی خود، هوشیاری و آگاهی خود را به استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند.
تجمع کنندگان انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند در این مراسم با سر دادن فریادهای کوبنده انقلابی اقدامات فتنه‌گران و دشمنان نظام را محکوم کردند و اعلام داشتند که هرگز اجازه تکرار حوادث سال ۸۸ را به بدخواهان نظام نمی‌دهند و تا پای جان برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب ایستاده‌اند.
سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در اجتماع مردم این شهرستان گفت : امروز دشمنان نظام بذر اختلاف را برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان می پراکنند.
او با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی اظهار کرد: فتنه ها همیشه نظام و انقلاب اسلامی را تهدید می کند و ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم.
او ادامه داد: هدایت های مقام معظم رهبری موجب روشنگری شد و همواره باید رهنمودهای ایشان را مد نظر قرار دهیم.
او حماسه ۹ دی را تجلی بصیرت مردمی دانست که با حضور حماسی و بی نظیر خود فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند.
او گفت فتنه گران در فتنه ۸۸ که فتنه پیچیده ای بود، خسارات مادی و معنوی بسیار زیادی به مردم و نظام وارد کردند و عوامل بیگانه و استکبارجهانی خط دهی می کردند و متاسفانه عده ای خواص هم در فتنه ۸۸ دچار گمراهی شدند.
سرهنگ کردی گفت رهبری و ولایت فصل الخطاب ما است و همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود