• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 18:49
  • کد خبر : 30790
  • چاپ خبر

توزیع گوشت ارزان قیمت به زودی در کرمان

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمان گفت: توزیع گوشت منجمد وارداتی با قیمت هرکیلو ۴۰ هزار تومان به زودی انجام خواهد شد. به گزارش خبرنگار زرند نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سینا خسروی معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: به زودی توزیع گوشت منجمد وارداتی با کیفیت خوب با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمان گفت: توزیع گوشت منجمد وارداتی با قیمت هرکیلو ۴۰ هزار تومان به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرند نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سینا خسروی معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: به زودی توزیع گوشت منجمد وارداتی با کیفیت خوب با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان را خواهیم داشت که اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

او افزود: خوشبختانه سهیمه شکری برای استان کرمان در نظر گرفته شد که در این راستا شکر با قیمت ۴۹۵۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.

خسروی گفت: در این راستا سهمیه‌ای برای استان کرمان تعیین شد که در این راستا گوشت منجمد وارداتی با کیفیت خوب با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان را خواهیم داشت که در آینده نزدیک توزیع و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان تصریح کرد: به منظور تامین میوه شب عید نیز ۷۰۰ تن سیب درختی با کیفیت از استان آذربایجان غربی و حدود ۱۴۰۰ تن نیز پرتقال جیرفت تامین شده است که از ۱۵ روز آینده حمل این کالا‌ها آغاز خواهد شد.

او گفت: میانگین تغییرات قیمت کالا‌های اساسی در بازار کرمان بین ۸ تا ۱۰ درصد افزایش بوده است که به منظور کنترل بازار، سعی در افزایش گشت‌های نظارتی را داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها