• تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 22:30
  • کد خبر : 30809
  • چاپ خبر

بی احتیاطی در رانندگی باز هم حادثه آفرید 

بی احتیاطی در رانندگی باز هم حادثه آفرید   عصر امروز  یک دستگاه خودرو سواری از کرمان به طرف زرند در حال حرکت بود در حوالی روستای ده زیار از جاده منحرف و به دهانه پل این محور سقوط کرد که در این حادثه متاسفانه تنها راننده آن  مرد ۵۲ساله ای در دم جان خود را

بی احتیاطی در رانندگی باز هم حادثه آفرید 

 عصر امروز  یک دستگاه خودرو سواری از کرمان به طرف زرند در حال حرکت بود در حوالی روستای ده زیار از جاده منحرف و به دهانه پل این محور سقوط کرد که در این حادثه متاسفانه تنها راننده آن  مرد ۵۲ساله ای در دم جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز سروان محمدحسین اثنی عشری رئیس پلیس راه زرند – یزد علت وقوع حادثه را عدم توجه به جلو اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه زرند – یزد، رانندگان را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی سفارش کرد و از آنان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز هرگونه حوادث در جاده ها جلوگیری نمایند.

سروان محمد حسین اثنی عشری ، صحبت با تلفن همراه ، ارسال پیامک و اقداماتی نظیر آن از جمله مواردی دانست که انجام آن از سوی راننده در هنگام رانندگی تمرکز و تسلط راننده را به جد کاهش داده و موجب افزایش حوادث و تصادفات رانندگی  می‌شود.

او‌ به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی تحت هیچ شرایطی با تلفن همراه صحبت نکرده و نیز اقدام به ارسال و یا خواندن پیام و محتوا در تلفن همراه خود نداشته باشند چرا که متاسفانه بسیاری از تصادفات به دلیل صحبت با تلفن همراه و بی‌توجهی رانندگان روی داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود