• تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 15:51
  • کد خبر : 30832
  • چاپ خبر

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی لحظه ای تردید نکرد

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز مراسم ترحیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تکیه حضرت ابوالفضل علیه السلام واقع در خیابان اسدآبادی زرند برگزار شد. حاج عباس ایرانمنش از یاران دیرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن روایت خاطراتی از این سردار شهید از خصوصیات بارز ایشان گفت. . حاج عباس ایرانممش گفت :

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز مراسم ترحیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تکیه حضرت ابوالفضل علیه السلام واقع در خیابان اسدآبادی زرند برگزار شد.
حاج عباس ایرانمنش از یاران دیرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن روایت خاطراتی از این سردار شهید از خصوصیات بارز ایشان گفت.
.
حاج عباس ایرانممش گفت : به فرمایش رهبری این جلسات یادبود بسیار خوب است ، اما پاسداشت آن فرمانده ای که سال مجاهدت های فراوانی داست و ۴۰ سال نخوابید ،تلاش کرد تا مستضعفین راحت بخوابند ، بسیار مهم است.
.
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی کسی بود زمانی پیام حضرت روح الله را شنید لبیک گفت و پس از پا گذاشتن به میدان لحظه ای تردید نکرد.
.
او گفت : فرق ما با این سردار شجاعی که امروز اشک آزادی خواهان سراسر جهان را در آورد ،ایمان ایشان بود و امروز اجر و مزد ایشان را خدا داد. هر جا پای ایمانمان ایستادیم ، آنجا خدا است.
.
جوانان ما در دوران دفاع مقدس چگونه دوام می آوردند ، اعتماد آنها به خدا ، روحیه جهادی آنها و باورهایشان دلیل پروری آنها بود.
.
حاج عباس ایرانمنش در خاطره ای ازحاج قاسم سلیمانی فرمانده ۴۱ ثارالله گفت ؛ پس از اعلام امام خمینی (ره) مبنی بر آزاد کردن مهران ، (فرماندهان درخواست ۷۰ گردان کردند) ، ۳۵ گردان عملیات موجود بود و فرماندهی ارتفاعات قلاویزان که از همه مناطق خطرناک تر بود را با دو گردان حاج قاسم سلیمانی برعهده گرفت . او در پاسخ دیگر فرماندهان مبنی بر کم بودن دو گردان برای این منطقه از خصوصیات دو گردان خود که ایمان ایشان را بارز دانست گفت و فرمود این دو گردان پیروز خواهند شد و پیروز هم شدند. دلیل پیروزی ایمان، استقامت و نترسیدن بود.

انتهای پیام/
.

لینک کوتاه

برچسب ها