• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 9:08
  • کد خبر : 30847
  • چاپ خبر

تولید ماسک توسط بانوان بسیجی در روستای بهاآباد زرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند گفت: ۱۵نفر از بانوان بسیجی عضو صندوق خرد فاطمه‌الزهراء (س) در دو شیفت کاری روزانه قریب به ۵۰۰ ماسک تولید و برای عرضه در اختیار مسئولان بهداشتی قرار می‌دهند. به گزارش زرند نیوز ، اکبر کردی اظهار داشت: به همت حوزه مقاومت جوادالائمه (ع) و با همکاری شورای

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند گفت: ۱۵نفر از بانوان بسیجی عضو صندوق خرد فاطمه‌الزهراء (س) در دو شیفت کاری روزانه قریب به ۵۰۰ ماسک تولید و برای عرضه در اختیار مسئولان بهداشتی قرار می‌دهند.

به گزارش زرند نیوز ، اکبر کردی اظهار داشت: به همت حوزه مقاومت جوادالائمه (ع) و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای بهاآباد کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند ابراز داشت: در این کارگاه ۱۵نفر از بانوان بسیجی عضو صندوق خرد فاطمه‌الزهراء (س)  در دو شیفت کاری روزانه قریب به ۵۰۰  ماسک تولید و برای عرضه در اختیار مسئولان بهداشتی قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات عملیات جهادی خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی و غیرطبیعی و حوادث غیرمترقبه‌ای همچون سیل، زلزله و شیوع بیماری‌های واگیردار است که  با تلاش جهادگونه  بسیجیان دلسوز و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

کردی خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج در کنار دیگر نیروها در بحث شیوع ویروس کرونا اقدامات متعددی را از جمله گندزدایی و ضد عفونی اماکن عمومی آغاز کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها