• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 15:05
  • کد خبر : 30850
  • چاپ خبر

هشدار فرمانده انتظامی زرند برای تجمعات در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: نیروی انتظامی با افرادی که در نظم عمومی چهارشنبه آخرسال اخلال ایجاد کنند، به‌طور جد برخورد می‌کند. به گزارش زرند نیوز سرهنگ محمود خداداد نژاد فرمانده نیروی انتظامی زرند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر بویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: نیروی انتظامی با افرادی که در نظم عمومی چهارشنبه آخرسال اخلال ایجاد کنند، به‌طور جد برخورد می‌کند.

به گزارش زرند نیوز سرهنگ محمود خداداد نژاد فرمانده نیروی انتظامی زرند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر بویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس اخبار نیروی انتظامی، به اقدامات پلیس برای چهارشنبه آخر سال و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای حفظ سلامتی شهروندان و جامعه از هرگونه تجمعات جلوگیری می‌کند.

او همچنین از مردم خواست در پنج شنبه آخر سال هم برای حفظ سلامتی خود و دیگران حتی امکان سعی کنند از تجمع در مزار درگذشتگان خودداری کنند.

سرهنگ محمود خداداد نژاد با بیان اینکه امسال شعار نوروزی پلیس “سلامت خانواده، امنیت جامعه و در خانه بمانیم است افزود: پلیس به‌ دلیل شرایط فعلی، اقدامات لازم بمنظور پیشگیری و ممانعت از ورود مواد محترقه و شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم انجام داده است.

فرمانده انتظامی زرند با بیان اینکه مامورین این فرماندهی از هر گونه تجمع خودداری می‌کند، تصریح کرد: امسال علاوه‌ بر تهدیدات چهارشنبه سوری، انتشار ویروس کرونا هم شکل گرفته و اجازه نمی‌دهیم تجمع شکل گیرد لذا پلیس در راستای مقابله با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه را تشدید و به هیچ عنوان اجازه برگزاری مراسمات نوروزی و تجمعات نخواهد داد.

او گفت: خود مردم باید در این شرایط بیش از سال‌های گذشته رعایت کرده تا از حوادث و شیوع این بیماری خطرناک جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند به اقدامات یک ساله این فرماندهی اشاره کرد و گفت:کشفیات مواد مخدر ۸۲ درصد، کشفیات انواع سرقت ۲۸ درصد، دستگیری سارق ۴ درصد افزایش یافته است و همچنین تصادفات ۵ درصد کاهش داشته است .

او بیان داشت:کشف ۱۳ هزار ۹۸۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۲۷۲ کیلوگرم مواد مخدر، کشف ۱۲۹۱ مورد انواع سرقت، دستگیری ۷۰۹ سارق، توقیف بیش از ۳ هزار خودرو و موتورسیکلت متخلف، صدور ۷۳۰۸ فقره گذرنامه از مهمترین اقدامات این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند افزود: ماموران این فرماندهی در کنار سایر نیرو‌های خدماتی در ضدعفونی معابر عمومی شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام /

خبرنگار :علی نجف پور

لینک کوتاه

برچسب ها