• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 9:09
  • کد خبر : 30867
  • چاپ خبر

شهادت اولین مدافع سلامت زرندی در یزد

شهادت اولین مدافع سلامت زرندی در یزد این شهید مدافع سلامت از اعضای بسیج جامعه پزشکی متولد سیریز بود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اولین مدافع سلامت استان یزد، به دلیل ابتلا به کرونا ویروس آسمانی شد. حمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: محمود شمس الدینی، عضو

شهادت اولین مدافع سلامت زرندی در یزد

این شهید مدافع سلامت از اعضای بسیج جامعه پزشکی متولد سیریز بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اولین مدافع سلامت استان یزد، به دلیل ابتلا به کرونا ویروس آسمانی شد.

حمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: محمود شمس الدینی، عضو بسیج جامعه پزشکی استان یزد، به دلیل گرفتار شدن به بیماری کووید ١٩، روز ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ به شهادت رسید.

او ادامه داد: شهید شمس الدینی در نقاهتگاه بسیج جامعه پزشکی مشغول به فعالیت بود و در این مدت، از هیچ خدمتی برای بهبودی بیماران فرو گذار نکرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطر نشان کرد: خدمات و تلاش های متمادی و دلسوزانه وی در بیمارستان های صحرایی در راستای خدمت به مردم محروم آن مناطق، مشارکت در کمک به سیل زدگان غرب کشور، همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم و دها خدمات ارزنده دیگر از ایشان به یادگار مانده است.

میرجلیلی، ضمن ابراز تأسف و تأثر، از خداوند منان برای آن عزیز عُلوّ درجات و حشر با ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستار شد.

لینک کوتاه

برچسب ها