• تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 15:00
  • کد خبر : 30880
  • چاپ خبر

پیام رئیس دادگستری و رئیس کانون بسیج حقوقدانان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی دادگستری، رئیس دادگستری و رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زرند به مناسبت روز جهانی قدس پیامی به شرح ذیل صادر کرد. روز قدس روز اسلام است روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد (امام خمینی ره). روز قدس یادگار امام راحل است که باعث شکوه ،عظمت و همبستگی

به گزارش روابط عمومی دادگستری، رئیس دادگستری و رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زرند به مناسبت روز جهانی قدس پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
روز قدس روز اسلام است روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد (امام خمینی ره).
روز قدس یادگار امام راحل است که باعث شکوه ،عظمت و همبستگی ملت های مسلمان در دفاع از مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین و رستاخیز استکبارستیز ملل جهان شد.
این روز بزرگ به ابرقدرت های جهانی فهماند دوره سیطره بر ملت ها پایان پذیرفته و ملت های مسلمان تا نابودی اسرائیل و آزادی قدس عزیز از پا نخواهند نشست .
امسال در حالی اعتراض عمومی خود را علیه حکومت و دولت غاصب اسرائیل اعلام می کنیم که بجهت پیشگیری از ویروس منحوس کرونا ناگزیر از عدم برگزاری این مراسم بصورت حضوری هستیم لذا اینجانب ضمن گرامیداشت روز قدس ، از همه هموطنان عزیز بالاخص مردم شهید پرور شهرستان زرند می خواهم با حضور پرشور در فضای مجازی و شیوه های ارتباطی جدید دراعلام انزجار و تنفر از توطئه های استکباری رژیم غاصب اسرائیل و دفاع از ملت مظلوم فلسطین اقدام فرمایند .
محمود محمدی
رئیس دادگستری و رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زرند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود