• تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 20:20
  • کد خبر : 30895
  • چاپ خبر

نمایش تولیدات صنایع دستی ۱۴۳ دانش آموز ابتدایی در زرند

نمایش تولیدات صنایع دستی ۱۴۳ دانش آموز ابتدایی در زرند آثار هنری و صنایع دستی ۱۴۳ دانش آموز ابتدایی به مدت یک هفته در شهرستان زرند به نمایش گذاشته می شود. در مراسمی که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان زرند، برگزار شد، نمایشگاه هنر‌های دستی دانش آموزان قرآن آموز شهرستان زرند

نمایش تولیدات صنایع دستی ۱۴۳ دانش آموز ابتدایی در زرند
آثار هنری و صنایع دستی ۱۴۳ دانش آموز ابتدایی به مدت یک هفته در شهرستان زرند به نمایش گذاشته می شود.

در مراسمی که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان زرند، برگزار شد، نمایشگاه هنر‌های دستی دانش آموزان قرآن آموز شهرستان زرند برای اولین بار در استان کرمان افتتاح شد.

رضایی، مسئول این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، آثار هنری و صنایع دستی ۱۴۳ دانش آموز در رشته های قلم زنی، مس کاری، آیینه کاری، فیروزه کاری و کاشی کاری به مدت یک هفته در محل دبستان قرآنی طاها و مشکات به نمایش گذاشته می شود.

صادق زاده، فرماندار زرند در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه نگاه به داخل یعنی رونق تولید و جهش تولید، مدنظر مقام معظم رهبری( مدظله العالی) است، گفت: توجه به بخش صنایع دستی یکی از مولفه‌های بسیار مهم برای کاهش وابستگی اقتصادی کشور به نفت و صنایع وابسته به آن است که باید رونق بگیرد.

او افزود: امروز شاهد استعداد‌های درخشان و فوق العاده دانش آموزان خوش ذوق و هنرمند زرندی بودیم که این آثار زییا، مسئولان شهرستان را به ظرفیت‌های بالقوه دانش آموزان خوش ذوق زرندی بسیار امیدوار کرد که باید حمایت ویژه شوند.

صادق زاده با اشاره به اینکه در مقطع ابتدایی، اینگونه کار‌های ارزشمند هنری؛ حتی در کشور هم بی نظیر است از وجود اینگونه ظرفیت های هنری در زرند، ابراز خرسندی کرد و افزود: از این آثار و هنرمندی‌ها باید برای اشتغالزایی پایدار خرد و خانگی استفاده کرد.

فرماندار شهرستان زرند از در نظر گرفتن اعتبارات قابل توجه برای توسعه و حمایت از بخش صنایع دستی و فنی حرفه‌ای شهرستان در امسال سخن گفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود