• تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 18:39
  • کد خبر : 30904
  • چاپ خبر

برخورد قاطع با هنجار شکنان اجتماعی / افزایش آمار سرقت در شهرستان زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز صبح روز ۲ تیرماه ۱۳۹۹ نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اصحاب رسانه در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد. فرمانده انتظامی شهرستان زرند از راه اندازی سامانه هوشمند مهار در آینده نزدیک در شهرستان زرند خبر داد . این سامانه به مراکز حساس تجاری شهرستان زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز صبح روز ۲ تیرماه ۱۳۹۹ نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اصحاب رسانه در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از راه اندازی سامانه هوشمند مهار در آینده نزدیک در شهرستان زرند خبر داد . این سامانه به مراکز حساس تجاری شهرستان زرند وصل شده و در صورت احتمال خطر و یا سرقت،  واکنش سریع پرسنل نیروی انتظامی را همراه خواهد داشت.

سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت : در مواردی در سطح شهر زرند مشاهده می شود، خودرویی با صدای بلند موسیقی و یا فردی با سگ گردانی و … در جامعه تردد دارند و ما در راستای احیاء حقوق شهروندی با اینگونه هنجار شکنان اجتماعی برخورد قانونی جدی و قاطع خواهیم داشت.

وی در خصوص شیشه دودی خودروها نیز تذکری داد و افزود : شیشه دودی خودرو باید طوری باشد که مامورین انتظامی قادر به مشاهده داخل خودرو از فاصله دو متری باشند در غیر اینصورت با این مورد نیز برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند در قالب گزارش سه ماه اول سال ۱۳۹۹  به مردم فهیم شهرستان زرند گفت : در سه ماه اول سال ۱۳۹۹ نسبت به سه ماه اول سال ۱۳۹۸ آمار سرقت در شهرستان حدود ۱۰ درصد افزایش ، تصادفات درون شهری حدود ۱۴ درصد کاهش ، تصادفات برون شهری ۱۷ درصد کاهش و همچنین آمار دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی در قسمتی از سخنان گفت : ما از ارائه آمار دقیق ، حال چه کاهشی و یا افزایش باشد بیمی نداریم و بر این عقیده هستیم که آمار واقعی مساوی با تجزیه و تحلیل واقعی و تصمیمات واقعی برای شهرستان است.

وی افزود : از اجرایی شدن طرح طرح پیشگیری سرقت پسته مشابه سال قبل خبر داد و از کشاورزان خواست در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

ایشان در پایان سخنان خود مردم را به همکاری با نیروی انتظامی (از جمله اطلاع رسانی موارد مشکوک به پلیس ۱۱۰ ) فراخواند و افزود : در مواردی که مردم فهیم شهرستان از عملکرد پرسنل نیروی انتطامی ناراضی بودند ،سامانه نظارتی ۱۹۷ نیروی انتظامی پاسخگویی شکایت های مردمی از پرسنل متخلف نیروی انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود