• تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 4:58
  • کد خبر : 30910
  • چاپ خبر

طرح پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی در زرند

رئیس جهاد کشاورزی زرند از آغاز طرح پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی در زرند خبر داد و گفت : ارائه خدمات و تردد این ماشین آلات  منوط به شماره گذاری است. علی زارعی  با اعلام این خبر افزود: بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی عملیات شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی با سرعت و دقت درحال

رئیس جهاد کشاورزی زرند از آغاز طرح پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی در زرند خبر داد و گفت : ارائه خدمات و تردد این ماشین آلات  منوط به شماره گذاری است.

علی زارعی  با اعلام این خبر افزود: بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی عملیات شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی با سرعت و دقت درحال انجام است .

وی گفت: چیزی حدود  ۱۸۰۰ دستگاه تراکتور و تیلر در عرصه کشاورزی در شهرستان در حال فعالیت هستند که اکثریت آنها فاقد پلاک و بیمه می باشند.

رئیس جهاد کشاورزی افزود: طرح پلاک گذاری و بیمه تراکتورهای کشاورزی به نفع کشاورزان خواهد بود به طوری در مواردی حادثه ، گاهاً زندگی راننده تراکتور یا کشاورز با مشکلات عدیده ای روبرو شده است در صورتی که اگر تراکتور بیمه بود و راننده تراکتور نیز گواهینامه داشت ، خسارت حاصل، از طریق شرکت های بیمه پرداخت می شد.

در ادامه رئیس جهاد کشاورزی زرند نیز گفت: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون محسوب می شود و به این طریق براحتی می توان برای سوخت رسانی به ماشین آلات کشاورزی برنامه ریزی کرد .

وی افزود: تمامی ماشین آلات کشاورزی باید شماره گذاری شوند در غیر اینصورت سوخت مورد نیاز را دریافت نخواهند کرد. 

وی در انتها گفت : رانندگان تراکتورها در صورت نداشتن گواهینامه می توانند به مرکز آموزشی باغین مراجعه و خیلی سریع و بدون معطلی با آموزش های جزئی، گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند.
گفتنی است طبق اعلام پلیس راهور با توجه آئین نامه راهنمایی و رانندگی ، ترددخودروهای فاقد پلاک و گواهینامه رانندگی در معابر عمومی ممنوع است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود