• تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 16:24
  • کد خبر : 30937
  • چاپ خبر

آلودگی کارخانه‌های زرند در حد استاندارد‌های محیط زیستی است

صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور مسئولان شهرستان زرند ، مدیر کل محیط زیست استان کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان، برگزار شد. عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در ابتدای جلسه گفت: در وضعیتی که استکبار جهانی دشمنی خود را در قبال ایران عزیز و اسلام بزرگ به بالاترین حد خود رسانده است، مدیریت

صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور مسئولان شهرستان زرند ، مدیر کل محیط زیست استان کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان، برگزار شد.

عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در ابتدای جلسه گفت: در وضعیتی که استکبار جهانی دشمنی خود را در قبال ایران عزیز و اسلام بزرگ به بالاترین حد خود رسانده است، مدیریت صحیح راه گشای مشکلات کشور خواهد بود.

او ، مشکل بیکاری جوانان، آب شرب روستا‌ها و شهرزرند ، مشکل شکستگی لوله‌های آب و مبارزه با زمین خواری و توزیع کود کشاورزان را مهمترین مشکلات شهرستان دانست و از مسئولین اجرایی خواست تا برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

شریعتی گفت: آبروی ما کرمانی‌ها در اقتصاد پسته است، باید مشکل پسته حل شود، پسته سال قبل روی دست کشاورزان مانده است که راهکار حل این مشکل خرید تضمینی پسته است و باید مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

او ادامه داد: مردم از آلودگی هوا و بوی آزار دهنده کارخانه‌ها ناراضی هستند در حالی که ما کارخانه‌ها را برای سلامت و آسایش مردم زرند و کوهبنان ایجاد کرده ایم، ولی بوی آزاردهنده آرامش روانی مردم را به هم زده است.

در ادامه شاکری مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت: انتخاب اشتباه محل کارخانه‌ها در سال‌های گذشته مهمترین عامل مشکلات این کارخانه‌ها است.

او گفت: آلودگی کارخانه‌ها در حد استاندارد‌های محیط زیستی است، اما متاسفانه برای بو استانداردی وجود ندارد، ولی ما اقدامات خود را برای رفع این مشکلات آغاز کرده ایم و به زودی این مشکلات را به کمک شرکت‌های دانش بنیان حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود