• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 18:00
  • کد خبر : 30940
  • چاپ خبر

اهدا ۴۷هزار سی سی خون در زرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: پاسداران و بسیجیان شهرستان زرند امروز برای کمک به بیماران نیازمند بالغ بر ۴۷هزار سی سی خون اهدا کردند. جمعی از پاسداران بازنشسته و بسیجیان شهرستان زرند امروز دوشنبه دهم آذر ماه با اهدا خون خود به کمک بیماران شتافتند. سرهنگ اکبر کردی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: پاسداران و بسیجیان شهرستان زرند امروز برای کمک به بیماران نیازمند بالغ بر ۴۷هزار سی سی خون اهدا کردند.

جمعی از پاسداران بازنشسته و بسیجیان شهرستان زرند امروز دوشنبه دهم آذر ماه با اهدا خون خود به کمک بیماران شتافتند.

سرهنگ اکبر کردی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در حاشیه اقدام ارزشمند پاسداران بازنشسته و بسیجیان شهرستان زرند گفت: اهدا خون اقدام خدا پسندانه و خیر خواهانه ای است که با توجه به شرایط موجود و اعلام نیاز برای اهدا خون امروز شاهد مشارکت پاسداران و بسیجیان برای کمک به هم وطنان خود هستیم.

سرهنگ کردی با تأکید بر اینکه اهدا خون صدقه جاریه است افزود: نیرو‌های سپاهی و بسیجی در هر شرایطی آماده خدمت رسانی هستند.

عباسی مسئول پایگاه سیار انتقال خون با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان شهرستان زرند با حضور در پایگاه سیار انتقال خون مستقر در سجادیه ۴۷هزار ۷۰۰ سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند ،گفت: اهدا کنندگان خون اطمینان داشته باشند که در خونگیری تمام نکات ایمنی و بهداشتی رعایت می‌شود و تمام تجهیزات این مرکز، ضد عفونی و استریل می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود