• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 18:02
  • کد خبر : 30943
  • چاپ خبر

راه اندازی پویش مهربانی بانام هرمدرسه یک تبلت ، برای دانش آموزان نیازمند و محروم از شبکه شاد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند خبرداد: راه اندازی پویش مهربانی بانام هرمدرسه یک تبلت ، برای دانش آموزان نیازمند و محروم از شبکه شاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از راه اندازی پویش مهربانی بانام هرمدرسه یک تبلت ، برای دانش آموزان نیازمند و محروم از شبکه شاد خبرداد. به گزارش روابط عمومی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند خبرداد:

راه اندازی پویش مهربانی بانام هرمدرسه یک تبلت ، برای دانش آموزان نیازمند و محروم از شبکه شاد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از راه اندازی پویش مهربانی بانام هرمدرسه یک تبلت ، برای دانش آموزان نیازمند و محروم از شبکه شاد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند ، حسین کاظمی در تشریح این خبر گفت:  درراستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه ،  پویش مهربانی با نام  هرمدرسه یک تبلت برای دانش آموزان نیازمند و محروم از شبکه شاد  در  این شهرستان راه اندازی گردید.
وی هدف از راه اندازی این پویش را  با توجه به شرایط و وضعیت روزهای کرونایی خوشحال نمودن و کمک به دانش آموزان با استعداد و توانمند ولی محروم از امکانات لازم برای دسترسی به فضای آموزشی شبکه شاد عنوان کرد.
کاظمی بااسناد به آیه  (إِنْ تُقْرِضُوا اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً یُضاعِفْهُ لَکُمْ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ وَ اللَّهُ شَکُورٌ حَلِیمٌ ) ، تصریح کرد: کار نیکوی انفاق و احسان موهبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در پایان ازخیران ، فرهنگیان ، اولیاء دانش آموزان و شهروندان نوع دوست این شهرستان خواست در صورت تمایل به این اقدام خداپسندانه با روابط عمومی این مدیریت با شماره های ۰۳۴۳۳۴۲۹۶۲۳ و ۰۹۱۳۲۹۷۷۰۰۱ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود