• تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 19:21
  • کد خبر : 30959
  • چاپ خبر

برخورد قاطع با عوامل غرق شدن کودک زرندی

مدیران و مسئولان محلی و شهرستانی که با کوتاهی و ترک فعل و عدم رعایت مسایل فنی و حفاظتی باعث حادثه دردناک غرق دختر بچه ۴ ساله شده اند باید پاسخگو باشند. پس از خبر غرق شدن یک دختر بچه ی ۴ ساله در یکی از استخرهای روستایی در منطقه دشتخاک ، دادستان زرند از

مدیران و مسئولان محلی و شهرستانی که با کوتاهی و ترک فعل و عدم رعایت مسایل فنی و حفاظتی باعث حادثه دردناک غرق دختر بچه ۴ ساله شده اند باید پاسخگو باشند.
پس از خبر غرق شدن یک دختر بچه ی ۴ ساله در یکی از استخرهای روستایی در منطقه دشتخاک ، دادستان زرند از برخورد قاطع با عوامل محلی و شهرستانی که با عدم رعایت نکات حفاظتی و ایمنی باعث فوت این دختر بچه بوده اند خبر داد.
دکتر بلوچ زاده با اعلام اینکه دستور پلمپ این استخر تا رفع تمام نکات ایمنی صادر شده افزود: متاسفانه کوتاهی عوامل انسانی و ترک فعل از سوی مسئولان کاملا مشخص است و دادستانی به جهت پیشگیری از تکرار این اتفاقات دردناک با قاطعیت و به فوریت دستور تشکیل جلسه را صادر کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب زرند با هشدار به تمامی مسئولانی که با سهل انگاری و ترک فعل در اینگونه اتفاقات سهیم هستند افزود: به تمامی مدیران شهرستان هشدار قاطع می دهم تا در اسرع وقت نسبت به ایجاد حفاظ برای استخرها و حوضچه های مختلفی که در گوشه و کنار شهرستان وجود دارد سریعا وارد عمل شده و با پرد کردن گودالهایی که با جمع شدن آب خصوصا در ایام بارندگی احتمال بروز حوادث را بالا میبرد به فوریت اقدام نمایند .
دکتر بلوچ زاده با اعلام اینکه عواملی که به هر نوع و به هر میزانی که در حادثه ی امروز نقش داشته اند بزودی احضار و مورد مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت از خانواده ها نیز خواست ضمن مراقبت از کودکان از تکرار اینگونه حوادث تلخ جلوگیری نمایند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود