• تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 0:54
  • کد خبر : 30971
  • چاپ خبر

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در زرند

رییس اداره اوقاف و امورخیریه زرند از آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در این شهرستان خبر داد. آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در زرند حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رییس اداره اوقاف و امورخیریه زرند به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به همت اداره اوقاف

رییس اداره اوقاف و امورخیریه زرند از آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در این شهرستان خبر داد.
آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در زرند
حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رییس اداره اوقاف و امورخیریه زرند به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به همت اداره اوقاف و امورخیریه، اداره زندان، بنیاد مهدویت، شورای خیریه اوقاف و امورخیریه، هیئت امنا و مراکز افق امامزاده حمزه، امامزاده سیدجعفر سیریز و سقاخانه ابوالفضل (ع)، خیرین و مردم متدین شهرستان زرند این زندانی پس از ۱۵ سال از زندان آزاد شد.

او افزود: برای آزادی این زندانی، ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان صرف شده است.

حجت‌الاسلام قادری تصریح کرد: امروز افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگری به زندان افتاده اند و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

او با بیان اینکه آزادسازی زندانیان از طریق بهره‌گیری از ظرفیت وقف به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، هدف از انجام این کار را کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام قادری تلاش برای آزادی زندانیان نیازمند را امری خداپسندانه دانست و بر گسترش فرهنگ جلب مشارکت‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند به همت رسانه‌های جمعی تاکید کرد.

او بیان داشت: طرح آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد به منظور تقویت کارکرد‌های خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود