• تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 0:56
  • کد خبر : 30975
  • چاپ خبر

تامین اعتبار پروژه راهسازی زرند به کوهبنان

با پیگیری استاندار کرمان پروژه‌های راهسازی باند دوم محور بم به جیرفت، محمد آباد ریگان به بندر جاسک، راور به دیهوک، چترود به راور و محور زرند به کوهبنان از بودجه ملی تا پایان پروژه تامین اعتبار شدند. با پیگیری زینی وند استاندار کرمان، سعید جغتایی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت، سازمان برنامه

با پیگیری استاندار کرمان پروژه‌های راهسازی باند دوم محور بم به جیرفت، محمد آباد ریگان به بندر جاسک، راور به دیهوک، چترود به راور و محور زرند به کوهبنان از بودجه ملی تا پایان پروژه تامین اعتبار شدند.

با پیگیری زینی وند استاندار کرمان، سعید جغتایی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت، سازمان برنامه و بودجه کشور برای تهیه گزارش و مستندات لازم برای تامین اعتبار پروژه‌های راهسازی شرق استان (بم)، زرند و کوهبنان به کرمان آمد و از پروژه‌های مذکور بازدید کرد.

منوچهری، معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی هدف از بازدید جغتایی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه کشور و همراهی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از پروژه‌های راهسازی استان کرمان در شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج، زرند و کوهبنان را تهیه گزارش و مستندات لازم برای نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد.

او افزود: در طی بازدید هفته گذشته زینی وند استاندار کرمان از پروژه‌های راهسازی شهرستان‌های مذکور و پیگیری وی بودجه و تامین اعتبار پروژه‌های راهسازی باند دوم محور بم به جیرفت، محمد آباد ریگان به بندر جاسک، راور به دیهوک، چترود به راور و محور زرند به کوهبنان به صورت پایدار از بودجه ملی تا پایان پروژه میسر شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود