• تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 8:58
  • کد خبر : 30978
  • چاپ خبر

پروژه ورزشی و مرکز درمانی یزدان آباد، نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان

امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: تکمیل پروژه ورزشی شهید ایزدی و توسعه مرکز درمانی این بخش از خواسته‌های بحق شهروندان است که توجه بیش از پیش مسئولان را می‌طلبد. حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه بخش یزدان آباد در حاشیه بازدید و سرکشی از ادارات و نهاد‌های بخش یزدان آباد گفت: خوشبختانه

امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: تکمیل پروژه ورزشی شهید ایزدی و توسعه مرکز درمانی این بخش از خواسته‌های بحق شهروندان است که توجه بیش از پیش مسئولان را می‌طلبد.


حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه بخش یزدان آباد در حاشیه بازدید و سرکشی از ادارات و نهاد‌های بخش یزدان آباد گفت: خوشبختانه در زمینه توسعه و پیشرفت منطقه، گام‌های موثری برداشته شده است؛ ولی با توجه به معضلات و محرومیت‌ها، این مهم کافی نیست و برای حل مشکلات منطقه باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

او افزود: این بخش دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی است که با توجه و رسیدگی به آن‌ها تحول شگرفی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی با اشاره به نبود بعضی از ادارات در مرکز این بخش بیان کرد: از مسئولان امر درخواست ایجاد و راه اندازی ادارات در یزدان آباد را داریم.

او تصریح کرد: فعالان و شرکت‌های صنعتی و معدنی که در این بخش فعالیت می‌کنند، باید در زمینه مسئولیت اجتماعی خود با جذب جوانان جویای کار منطقه و همکاری با نهاد‌های دولتی و اجرایی به عمران و توسعه بخش یزدان آباد کمک کنند.

امام جمعه بخش یزدان آباد با اعلام اینکه این بخش نیاز به تعریف پروژه‌های عمرانی جدید دارد، گفت: انتظار داریم برخی از پروژه‌های این منطقه که نیمه تمام مانده از جمله پروژه‌های ورزشی و راهسازی به زودی به اتمام رسد و زمینه‌های جدید برای حضور سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات عدیده جوانان یزدان آباد و لزوم رسیدگی به آن‌ها پرداخت و افزود: متاسفانه پروژه ورزشی شهید ایزدی، پس از چند سال شروع ساخت، پیشرفت نامطلوبی دارد که این توجه بیش از پیش مسئولان را می‌طلبد.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی تصریح کرد: تجهیز و توسعه مرکز درمانی این بخش و راه اندازی تمام وقت آن برای ارائه خدمات از دیگر خواسته‌های بحق شهروندان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود