• تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 19:22
  • کد خبر : 30999
  • چاپ خبر

رونمایی از لوگوی هیئت ورزش کارگری در زرند

طی مراسمی با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری و مسئولان محلی از لوگو‌ی هیئت ورزش کارگری زرند با نماد ورزش، صنعت و فرهنگ، رونمایی شد. جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در سفر به استان کرمان امروز وارد شهرستان زرند شد. شرکت در پویش ورزش صبحگاهی در محل کک سازی زرند از نخستین برنامه‌های

طی مراسمی با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری و مسئولان محلی از لوگو‌ی هیئت ورزش کارگری زرند با نماد ورزش، صنعت و فرهنگ، رونمایی شد.

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در سفر به استان کرمان امروز وارد شهرستان زرند شد.

شرکت در پویش ورزش صبحگاهی در محل کک سازی زرند از نخستین برنامه‌های وی در این سفر بود.

 حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری در پویش ورزش صبحگاهی

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در این آیین با اعلام اینکه استان کرمان در ورزش کارگری یکی از استان‌های پیشرو و جزو استان‌های برتر است، گفت: در شهرستان زرند نیز اتفاقات خوب و ارزشمندی در حوزه کارگری رخ داده است که لازم دانستم با حضور در این شهرستان از تلاش‌های هیئت ورزش کارگری زرند تشکر و قدردانی کنم و  مشکلات را از زبان اعضای هیئت بشونم و بتوانم در این زمینه راه گشا باشم.

حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری در شهرستان زرند

او با توجه به عملکرد مطلوب و ظرفیت بالای ورزش کارگری در زرند در زمینه اعزام یک تیم از این شهرستان برای حضور در مسابقات بین المللی قول مساعد داد.

بازدید رئیس فدراسیون ورزش کارگری از پیست اسب سواری رفیعی در روستای کریم آباد

رمضی پویش ورزش صبحگاهی را یک برنامه بسیار هدفمند و موثر در راستای سلامت کارگران این شهرستان عنوان کرد.

بازدید رئیس فدراسیون ورزش کارگری از گلخانه گل های رز ایرانمنش در شهرستان زرند

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در ادامه سفر به شهرستان زرند ضمن رونمایی از لوگوی هیئت ورزش کارگری در این شهرستان از پیست اسب سواری رفیعی در روستای کریم آباد و گلخانه گل‌های رز ایرانمنش در روستای علی آباد بازدید کرد.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود