• تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 7:58
  • کد خبر : 31038
  • چاپ خبر

«سید رضا حسینی» به عنوان فرماندار جدید شهرستان زرند معرفی شد

«سید رضا حسینی» در مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار کرمان , ائمه جمعه زرند و مناطق مختلف، اعضا شورای تامین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، به عنوان فرماندار جدید شهرستان زرند معرفی شد. دکتر جلالی سرپرست معاون سیاسی، استاندار کرمان در این آیین مردم شهرستان زرند را ولایتمدار و وفادار به انقلاب یاد کرد

«سید رضا حسینی» در مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار کرمان , ائمه جمعه زرند و مناطق مختلف، اعضا شورای تامین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، به عنوان فرماندار جدید شهرستان زرند معرفی شد.


دکتر جلالی سرپرست معاون سیاسی، استاندار کرمان در این آیین مردم شهرستان زرند را ولایتمدار و وفادار به انقلاب یاد کرد و گفت وجود سرداران شهید و حضور هزا آن رزمنده در روان دفاع مقدس از افتخارات مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان است وی اظهار داشت:  مسئولین با هر نوع گرایش سیاسی زیر چتر انقلاب اسلامی قرار دارند و خدمت بی‌منت به مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد.

دکتر جلالی گفت قرارگاه سیاسی مکتب حاج قاسم با ماموریت کادرسازی بر اساس اصول نه خطوط تشکیل شود/ولایت فقیه خط جریان سیاسی گفتمان دولت مردمی آقای رئیسی است/مهمترین ماموریت فرمانداران منصوب شده تدوین و اجرای نقشه پیشرفت شهرستان مبتنی بر عدالت است.

وی با بیان اینکه هدف گام دوم انقلاب اسلامی خدمت صادقانه با تمام توان به مردم است، افزود: در گام دوم انقلاب، جهانیان خواهند دید مدیریت نوین چگونه در خدمت ملت خواهد بود،  خدمات‌رسانی به عموم مردم، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام دکتر شجاعی امام جمعه زرند هم در این مراسم با تجلیل از خدمات ارزشمند فرماندار سابق، و ارزوی توفیق خدمت‌رسانی برای آقای سید رضا حسینی فرماندار جدید، کار ارزشی را خدمت صادقانه به مردم و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: رضایت خداوند در کسب رضایت مردم است.

آقای سید رضا حسینی فرماندار جدید شهرستان زرند از اعتماد استاندار محترم در واگذاری پست نماینده عالی دولت در شهرستان زرند تشکر نموده. گفت تلاش ما بر این است تا همه مسئولین یک دست باشند و هدف اصلی آنان خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  و اجرای سیاستهای دولت دکتر رئیسی در منطقه باشیم و در برنامه گام دوم انقلاب از ظرفیت و نقطه نظرات نخبگان در فعالیت‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه همه جانبه منطقه استفاده می‌شود.

صادق زاده فرماندار سابق زرند هم گزارشی از اقدامات انجام شده در طول خدمت خود ارائه کرد.

در این مراسم متن انتصاب فرماندار جدید شهرستان قرائت شد و توسط معاون استاندار کرمان به آقای حسینی تقدیم شد.

لازم بذکر است مراسم استقبال ازمهندس سید رضا حسینی در ورودی شهر زرند برگزار شد و در ابتدا با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا گرانقدر و سردار دل‌ها تجدید پیمان کردند.
انتهی پیام\

لینک کوتاه

برچسب ها