• تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردین 1401 - 12:26
  • کد خبر : 31061
  • چاپ خبر

بازدید وزیر نیرو از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند

بازدید وزیر نیرو از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند گفت: برنامه ریزی‌ها بر این است که نیروگاه زرند تا قبل از اوج بار ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل شود. دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز ۲ فروردین ماه به منظور بازدید از نیروگاه زرند و

بازدید وزیر نیرو از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند

وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند گفت: برنامه ریزی‌ها بر این است که نیروگاه زرند تا قبل از اوج بار ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل شود.

دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز ۲ فروردین ماه به منظور بازدید از نیروگاه زرند و فولاد بوتیا با همراهی دکتر موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان،  رئیس مجمع نمایندگان استان، مدیران برق منطقه ای و شرکتهای توزیع برق شمال و جنوب عازم شهرستان زرند شد و مورد استقبال امام جمعه و فرماندار زرند و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

وی در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند گفت: برنامه ریزی‌ها بر این است که نیروگاه زرند تا قبل از اوج بار ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل شود.

محرابیان افزود: واحد یک در مراحل راه اندازی است و واحد دو با فاصله یک ماه راه اندازی می‌شود و برق آن در شبکه قابل دریافت است.
وزیر نیرو عنوان کرد: در سطح کشور تلاش داریم تا تمام نیروگاه های که تا قبل از تابستان امکان راه اندازی آنها وجود دارد با سرعت تکمیل گردند تا تابستان با مشکلات کمتری مواجه باشیم.

وی گفت: میان تولید و مصرف برق در کشور ۱۵ هزار مگاوات فاصله داریم و برنامه ریزی شده که بخشی از آن با ظرفیت های جدید و بخشی با مدیریت تقاضا کنترل شود.

وزیر نیرو گفت: برای محدودیت در برق صنایع بعدا برنامه ریزی میشود.

شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این بازدید از وزیر نیرو خواست تا تاکید موثر و پیگیری جدی بر انتقال حساب شرکت‌ها و پرداخت مالیات ارزش افزوده در استان داشته باشند.

گفتنی است، نیروگاه سیکل ترکیبی زرند با ظرفیت اسمی ۴۸۴ مگاوات در حال احداث است که شامل دو واحد نیروگاهی گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد ۱۶۰ مگاواتی بخار است.

گزارش تصویری و مصاحبه وزیر نیرو در ادامه

 

لینک کوتاه

برچسب ها