• تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 10:17
  • کد خبر : 31083
  • چاپ خبر

باج خواهی، انگیزه اصلی قتل رئیس شورای کاظم آباد

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: باج خواهی، انگیزه اصلی جنایت شب گذشته کاظم آباد بود. مهاجمان دو نفر بوده اند که متاسفانه موفق به فرار شده اند و کار شناسایی و دستگیری آن‌ها در دست انجام است. یعقوب احمدی باج خواهی را انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در روستا‌های کاظم آباد

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت:

باج خواهی، انگیزه اصلی جنایت شب گذشته کاظم آباد بود.

مهاجمان دو نفر بوده اند که متاسفانه موفق به فرار شده اند و کار شناسایی و دستگیری آن‌ها در دست انجام است. یعقوب احمدی باج خواهی را انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در روستا‌های کاظم آباد دانست و گفت: در این حادثه یک نفر به دلیل شلیک گلوله از سوی مهاجمان کشته شده و یک نفر نیز مجروح گردیده است.

در این ماجرا دو فرد مهاجم با ورود غیرقانونی به اراضی تحت کاشت پسته روستا‌ی کاظم آباد و تهدید نگهبان این باغ، از او درخواست کرده اند که به بهانه شکستن پای خود؛ صاحب اصلی باغ را به محل بکشاند.

صاحب باغ بلافاصله پس از ورود به باغ از سوی مهاجمان مورد تهدید قرار گرفته و پسر وی – که در همان لحظه به صورت تلفنی با پدر خود در حال گفتگو بوده- با اطلاع از ماجرا و به دلیل عدم حضور خود در منطقه، از عموی خود خواسته که به باغ مذکور رفته و با مهاجمان برخورد کنند.

عموی این خانواده با همراهی چند تن از افراد بومی محل به باغ رفته و در حین پیاده شدن از خودرو از سوی مهاجمان مورد هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها