• تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 11:29
  • کد خبر : 31121
  • چاپ خبر

معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند از معدوم_سازی ۲ تن و ۵۵ کیلوگرم  موادغذایی فاسد و غیر قابل مصرف در زرند خبر داد. عربپور گفت: از ابتدای امسال تاکنون توسط ماموران بهداشتی این شهرستان ، طی بازرسی از فروشگاه های عرضه مواد غذایی این مقدار مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف ضبط

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند از معدوم_سازی ۲ تن و ۵۵ کیلوگرم  موادغذایی فاسد و غیر قابل مصرف در زرند خبر داد.

عربپور گفت: از ابتدای امسال تاکنون توسط ماموران بهداشتی این شهرستان ، طی بازرسی از فروشگاه های عرضه مواد غذایی این مقدار مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف ضبط و معدوم گردید.

ماشاالله عربپور گفت ۲ هزار ۲۲۰ مورد بازرسی اماکن عمومی و ۳۰۹ مورد بازرسی مشترک و ۱هزار۳۷۳ مورد بازدید مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی در این مدت انجام شده است.

رئیس مرکزبهداشت زرند گفت: همچنین طی بازرسی ۳۰ فروشگاه مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب و پرونده‌های آنان جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.

او گفت: نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی بطور مستمر ادامه دارد و در صورت مشاهده و با متخلفان برخورد جدی و قانوتی می‌شود.

او از شهروندان خواست در خرید‌های روزانه خود حتما به تاریخ‌های تولید، انقضا و نیز کیفیت محصولات و مرکز عرضه‌کننده توجه ویژه داشته باشند؛ و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود