• تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 11:17
  • کد خبر : 31132
  • چاپ خبر

افزایش پوشش دوربین‌های نظارتی شهر زرند

شهردار زرند از برنامه‌ریزی شهرداری برای افزایش دوربین‌های نظارتی، پلاک خوان و امنیتی خبر داد. شهردار زرند با اعلام اینکه استفاده از دوربین‌های نظارتی اقدام موثری در راستای تامین امنیت شهروندان و اموال آن‌ها می‌باشد گفت: یکی از اهداف مجموعه مدیریت شهری علاوه بر افزایش امنیت شهری، نظارت بر روند ترافیک، رویت تصادفات، رفع مشکلات

شهردار زرند از برنامه‌ریزی شهرداری برای افزایش دوربین‌های نظارتی، پلاک خوان و امنیتی خبر داد.

شهردار زرند با اعلام اینکه استفاده از دوربین‌های نظارتی اقدام موثری در راستای تامین امنیت شهروندان و اموال آن‌ها می‌باشد گفت: یکی از اهداف مجموعه مدیریت شهری علاوه بر افزایش امنیت شهری، نظارت بر روند ترافیک، رویت تصادفات، رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها است.

منتخب شورای شهر زرند داشتن شهری آرام و قانونمند را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان و تصریح کرد: در تلاشیم در سال جاری تعداد دوربین‌های نظارت تصویری شهر را افزایش دهیم تا زمینه مدیریت دقیق‌تر و بهتر بر وضعیت شهر فراهم نمائیم.

علی ضیاءالدینی وجود دوربین‌ها را در بحث‌های تخلفات ترافیکی ومسائل بحران ساز، بسیار حائز اهمیتدانست و اذعان داشت که این امر می‌تواند نظارت تصویری را در سطح شهر بیشتر میسر می‌سازد و افزود: در این طرح بیش از ۲۱ نقطه از نقاط حساس سطح شهر دوربین‌های نظارتی و ترافیکی نصب خواهد شد.

وی اعتباراجرای این طرح را از محل درآمد‌های شهرداری عنوان و تصریح کرد: عملیات ساخت پایه‌ها و خرید تجهیزات و لوازم به در حال انجام می‌باشد.

وی گفت:میدان سرداران، دانشگاه، معلم، فردوسی، امام خمینی، جهاد، چهارراه طالقانی باهنر، حضرت رقیه، سه راه روح آباد، کمربندی رفسنجان، چهارراه اکبر اباد، شهرک شهید باهنر، سه راه مسکن مهر و چند نقطه دیگر از جمله نقاط اجرای این طرح می‌باشند.

وی اظهار رامیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش امنیت شهر زرند باشیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود