• تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 11:31
  • کد خبر : 31135
  • چاپ خبر

۶ کیلومتر جاده روستایی سرزه آسفالت می شود

فرماندار زرند، از آغاز عملیات آسفالت ۶ کیلومتر راه روستایی سرزه در آینده بسیار نزدیک خبر داد. سیدرضا حسینی نژاد فرماندار به اتفاق معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از روستای سرزه سربنان بازدید و در جمع اهالی خونگرم و مهمانواز سرزه‌ای به نشستی صمیمی در خصوص مسایل

فرماندار زرند، از آغاز عملیات آسفالت ۶ کیلومتر راه روستایی سرزه در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار به اتفاق معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از روستای سرزه سربنان بازدید و در جمع اهالی خونگرم و مهمانواز سرزه‌ای به نشستی صمیمی در خصوص مسایل و مشکلات این روستا پرداخت.

فرماندار زرند با بیان ضرورت توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی از آغاز عملیات آسفالت راه روستایی سرزه به طول ۶ کیلومتر از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، با اعتبار ۶ میلیارد تومانی توسط پیمانکار بخش خصوصی و با تامین قیر و نظارت فنی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

حسینی نژاد ضمن بررسی وضعیت مسایل و مشکلات بر سر راه این پروژه، برضرورت تسریع در آغاز اجرای این پروژه تاکید و ابراز امیدواری کرد تا ۴۰ روز آینده ۳ کیلومتر جاده آسفالت و به بهره برداری برسد.

او با اشاره به ضرورت توجه ویژه به روستا‌های محروم شهرستان نظیر روستای سرزه که فاقد دهیاری هست بر ضرورت تامین و شناسایی زمین‌های مناسب جهت واگذاری به جوانان سرزه‌ای فاقد مسکن و فراهم کردن شرایط بازگشت جوان به روستا تاکیدکرد.

او تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هماهنگی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، در اسرع وقت در این خصوص اقدام کنند.

فرماندار زرند روز‌های پنج شنبه هر هفته به منظور بررسی مشکلات همشهریان به شهر‌ها و روستا‌های تابعه سفر می‌کند و در روز‌های اخیر به همین منظور از روستا‌های بهاءآباد، نعیم آباد و شهرک طالقانی بازدید کرده  و در این راستا ضمن دستورات لازم به مراجع ذیربط، پاره‌ای از مشکلات جدی روستا‌ها خصوصا در حوزه زیرساختی مرتفع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود