• تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آبان 1401 - 14:51
  • کد خبر : 31162
  • چاپ خبر

تیم شهرداری زرند در ایستگاه آماده سازی

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند گفت: تمام تلاشمان را بکار می‌بندیم تا امسال یک تیم در خور نام زرند را وارد مسابقات استان کنیم. سید رضا مهدوی گفت: تیم شهرداری زرند به منظور حضوری مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر استان کرمان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی باشگاه آغاز کرده است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند گفت: تمام تلاشمان را بکار می‌بندیم تا امسال یک تیم در خور نام زرند را وارد مسابقات استان کنیم.

سید رضا مهدوی گفت: تیم شهرداری زرند به منظور حضوری مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر استان کرمان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی باشگاه آغاز کرده است.
او می‌گوید: خدا را شکر ما توانسته ایم از روز ۱۱ الی ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ برای اولین بار در باشگاه شهرداری زرند ، یک اردوی سه روزه در شش جلسه صبح و عصر را در مجموعه ورزشی مس سرچشمه آغاز کنیم.
به گفت: سید رضا مهدوی، هدف از برگزاری این اردو، انجام کار‌های بدنی و تکنیکی، مسائل روحی و روانی و ایجاد دوستی و رفاقت بین بازیکنان و ایجاد یک باشگاه حرفه ای با زیر ساخت های مناسب ورزشی در خور نام شهرستان زرند است.
مهدوی گفت: کادر فنی متشکل از مربیان زبده در این اردو به انجام کار‌های بدنی می پردازند و امیدواریم در مرحله بعد بتوانیم کار‌های تاکتیکی و بازی‌های تدارکاتی مان را انجام دهیم.
او می‌گوید: تمام تلاشمان را بکار می‌بندیم تا امسال یک تیم در خور نام زرند را وارد مسابقات کنیم.

لینک کوتاه

برچسب ها