• تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 11:41
  • کد خبر : 31266
  • چاپ خبر

جدیت مدیریت شهری در لایروبی و پاکسازی انهار و جوی های سطح شهر

به گزارش زرندنیوز لایروبی انهار و جوی‌ها بلوار های جمهوری ، آیت ا… هاشمی در دستور کار سازمان سیما منظر و فضای سبز حوزه معاونت خدمات شهری؛ باهدف هدایت روان آبها و پیشگیری از سیلاب” قرار گرفت. با توجه قرار داشتن در فصل بارش‌ها، این برنامه به منظور جلوگیری از سیلاب و خسارات ناشی از

به گزارش زرندنیوز لایروبی انهار و جوی‌ها بلوار های جمهوری ، آیت ا… هاشمی در دستور کار سازمان سیما منظر و فضای سبز حوزه معاونت خدمات شهری؛ باهدف هدایت روان آبها و پیشگیری از سیلاب” قرار گرفت.

با توجه قرار داشتن در فصل بارش‌ها، این برنامه به منظور جلوگیری از سیلاب و خسارات ناشی از آب‌رسانی نامناسب در شهر از اواخر شهریور حسب دستورمهندس ضیاء الدینی شهردار و مصوبه ستاد بحران مدیریت شهری با هدف هدایت روان آبها و استفاده بهینه از از این منابع در در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است این برنامه شامل لایروبی انهار و جوی‌ها در سراسر شهر می‌شود و مجموعه مدیریت شهری با اعتقاد به اهمیت پیشگیری و حفاظت از خسارات ناشی از سیلاب در زمان بارندگی های شدید و بحران زا، برای شهروندان ، این مهم را با جدیت دنبال کرده و پیوسته در تلاش است با این کار، آبهای جاری به سمت مسیرهای مناسب و خارج از محدوده‌های ساختمانی هدایت شده و از تجمیع آب در نقاط آسیب‌پذیر جلوگیری نماید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود