• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:37
  • کد خبر : 3866
  • چاپ خبر

رونمائی از کتاب انقلاب اسلامی در شهرستان زرند

زرند نیوز / همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ضمن مراسمی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ،صادق زاده معاون فرماندار زرند ،جمعی از مسئولین فرهنگی استان و شهرستان زرند،نویسندگان و هنرمندان . رونمائی از کتاب انقلاب اسلامی در شهرستان زرند با عنوان خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی  انجام شد. دراین مراسم حجت

انقلابزرند نیوز / همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ضمن مراسمی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ،صادق زاده معاون فرماندار زرند ،جمعی از مسئولین فرهنگی استان و شهرستان زرند،نویسندگان و هنرمندان . رونمائی از کتاب انقلاب اسلامی در شهرستان زرند با عنوان خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی  انجام شد.

دراین مراسم حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند ،شهرستان زرندرا با پیشینه درخشان فرهنگی و معنوی یکی از شهرهای پیشتاز در مبارزات انقلابی بر علیه رژیم ستمشاهی برشمرد 
وی تاریخ را معلم بشریت عنوان کرد و گفت تبیین مبارزات در طول انقلاب اسلامی بخصوص شهرستان زرند را که نقش ارزشمند و افتخار آمیز در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی دارند بصورت کتاب کاری ارزشمند و ماندگار در تاریخ است وی افزود زیر بنای هر تمدنی بستگی به قدرت ان تمدن دارد و قدرت ان تمدن بستگی به علم و دانش ان دارد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وقایع نگاری انقلاب اسلامی یک کار بزرگ و مقدسی است افزود: این کار فاخر و ارزشمند که توسط اقای مهدی سهرابی  تهیه شده است باید برای آیندگان به یادگار گذاشته شود.
علی صادق زاده معاون فرماندار زرند  با تقدیر از این کار شایسته در تدوین مبارزات و ایثارگری های افراد فعال دراین شهرستان در طول مبارزات انقلاب اسلامی آن را گامی عملی در جهت آشنایی نسل جدید در خصوص شکل گیری انقلاب اسلامی ذکر کرد.
 اقای ملکی رئیس حوزه هنری استان کرمان نیز با بیان اینکه شهرستان زرند در دوران مبارزات  انقلابی همیشه پیشتاز بوده و حضور اساتید، فرهیختگان و عالمان بزرگ دینی دراین منطقه نشان از اهمیت ویژه این منطقه می باشد.   وی خواستار جمع اوری اثار  ایت الله سید احمد جعفری شد  و گفت  تنها در خصوص زندگی نامه و اثار ایت الله جعفری میتوان یک کتاب ارزشمند تهیه نمود  .لذا می طلبد هنرمندان   همانند غواص دراین دریای ارزشمند نقش افرینی کنند  
سهرابی مولف کتاب تاریخ انقلاب اسلامی  نیز اجرای این پروژه فرهنگی را از افتخارات این منطقه برشمرد و افزود: دراین کتاب خاطرات مبارزات انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته به صورت جامع و کامل آراسته شده است.
وی افزود این کتاب از طریق اعتبارات  حوزه هنری استان کرمان و  در ۹بخش و ۵۲۸ صفحه با عنوان خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در شهرستان زرند در مردادماه سال جاری منتشر گردید.به گفته وی این کتاب جز اثار ارائه شده در تولیدات فرهنگی استان  بمنظور شرکت در جشنواره اصفهان انتخاب شده است .
انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود