• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:41
  • کد خبر : 3869
  • چاپ خبر

خلاقیت و تدبیر ویژه استاندار کرمان سبب شد تا بار دیگر نام استان کرمان و شهرهای آن در ایران اسلامی بدرخشد

زرند نیوز / حبیب الله خنجری فرماندار زرند در جلسه هفتگی مسئولین دفاتر ضمن تقدیر از مسئولین برگزار کننده جشنواره هفته فرهنگی کرمان گفت: خلاقیت و تدبیر ویژه استاندار کرمان سبب شد تا بار دیگر نام استان کرمان و شهرهای آن در ایران اسلامی بدرخشد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند وی برگزاری این نمایشگاه

dd-zz81

زرند نیوز / حبیب الله خنجری فرماندار زرند در جلسه هفتگی مسئولین دفاتر ضمن تقدیر از مسئولین برگزار کننده جشنواره هفته فرهنگی کرمان گفت: خلاقیت و تدبیر ویژه استاندار کرمان سبب شد تا بار دیگر نام استان کرمان و شهرهای آن در ایران اسلامی بدرخشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند وی برگزاری این نمایشگاه را برای شهرهای استان ارزشمند توصیف کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه توانست پتانسیلهای موجود در استان و شهرستان را به خوبی به مردم بشناساندو سرمایه گذاران را ترغیب به سرمایه گذاری در این استان نماید.
خنجری فرماندار زرند گفت: مسئولین و مدیران شهرستان در تلاش هستند که با جذب سرمایه گذاران  بتوانند زرند را به سمت آینده ای روشن هدایت نمایند و تمام تلاشمان بازگشت سرمایه ، سرمایه گذاران است .

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: آغوش زرند برای استقبال از سرمایه گذاران باز است و آمادگی داریم تمام امکانات را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم  .
خنجری در پایان افزود: هرگونه مشکلی در شهرستان را برای سرمایه گذاران برطرف خواهیم کرد و آنچه در استان نیز باید بررسی شود تا حصول نتیجه پی گیری خواهیم کرد.
فرماندار زرند اظهار امیدواری کرد ماحصل این نمایشگاه حضور بیشتر سرمایه گذاران در شهرهای استان و زرند باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود