• تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 20:09
  • کد خبر : 3910
  • چاپ خبر

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت۳۶پروژه شاخص در شهرستان زرند درحوزه های مختلف عمرانی، برق رسانی ،آبرسانی، مخابراتی و فرهنگی به بهره برداری می رسد

زرند نیوز / در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت که صبح امروزبا حضور جمعی از مسئولین اجرایی این شهرستان در فرمانداری زرند برگزار شد، فرماندار زرنداظهار داشت:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت۳۶پروژه شاخص در شهرستان زرند درحوزه های مختلف  عمرانی،  برق رسانی،آبرسانی،مخابراتی و فرهنگی به بهره برداری می رسد. . خنجری افزود: این طرح ها

فرماندار خنجریزرند نیوز / در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت که صبح امروزبا حضور جمعی از مسئولین اجرایی این شهرستان در فرمانداری زرند برگزار شد، فرماندار زرنداظهار داشت:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت۳۶پروژه شاخص در شهرستان زرند درحوزه های مختلف  عمرانی،  برق رسانی،آبرسانی،مخابراتی و فرهنگی به بهره برداری می رسد.
.
خنجری افزود: این طرح ها در دو بخش شهری و روستایی بوده و برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر۱۴۰میلیارد ریال هزینه شده است.وی گفت:برنامه های مورد نظر درهفته دولت در بخشهای مختلف عمرانی،اجتماعی وفرهنگی می تواند سبب به وجود آمدن شادی ونشاط در بین خانواده ها بخصوص نسل جوان شود.
.
وی یادآور شد: مسوولان دستگاه هایی اجرایی باید تلاش کنند در طول این هفته دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در این منطقه را برای مردم تشریح کنند.
.
وی غبارروبی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،  و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و تجلیل از ایثارگران اصناف از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد. در ادامه این جلسه  اعضای شرکت کننده نیز دیدگاههای خود را در زمینه برگزاری با شکوه آیین های هفته دولت در این شهرستان بیان کردند.
.
از دوم تا نهم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
.
انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود