• تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 22:18
  • کد خبر : 3936
  • چاپ خبر

بررسی مسائل و مشکلات شهرداریهای زرند ،ریحانشهر،یزدانشهر و خانوک با حضور مهندس سیف الهی معاون عمرانی استانداری کرمان

     زرند نیوز / نشست مشترک مهندس سیف الهی معاون فنی و عمرانی استانداری ،مبشر مدیر کل دفتر امور شهری استانداری ،خنجری فرماندار زرند،با شهرداران زرند،ریحانشهر ،خانوک و یزدان شهر در محل فرماتنداری زرند تشکیل شد . به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند در ابتدای این نشست که مهندس صفی زاده معاون فنی عمرانی فرماندار،هاشمی

    

زرند نیوز / نشست مشترک مهندس سیف الهی معاون فنی و عمرانی استانداری ،مبشر مدیر کل دفتر امور شهری استانداری ،خنجری فرماندار زرند،با شهرداران زرند،ریحانشهر ،خانوک و یزدان شهر در محل فرماتنداری زرند تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند در ابتدای این نشست که مهندس صفی زاده معاون فنی عمرانی فرماندار،هاشمی زاده رئیس شورای شهر وحجت الاسلام اسلامی مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری نیز حضور داشتند فرماندار زرند از دیدباز مهندس رزم حسینی در خصوص مسائل عمرانی گفت: استاندار کرمان با انتخاب مهندس سیف الهی به عنوان معاون فنی و عمرانی نشان داد قصد دارد تحولی عظیم را در استان ،شهرها وحتی شهرداریهای به انجام برساند.
نماینده عالی دولت در شهرستان زرند از مشکلات شهرداری های همجوار زرند خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه شهرداریهای زرند،ریحانشهر،یزدانشهر و خانوک با مشکلات متعددی در خصوص نیرو های انسانی ومسائل مالی روبرو هستند که امیدواری ماحصل این نشست ارائه راهکارهای مناسب در خصوص خروج از این بحران باشد .
حبیب الله خنجری گفت: متاسفانه خشکسالی پولی که در شهرداریها و دهیاری ها بوجود آمده است باعث کند شدن فعالیتهای عمرانی و عدم رونق شهرها و روستاها شده است .
فرماندار زرند افزود: اعتبارات امسال شهرستان نسبت به سالهای گذشته با بیش از ۵۰درصد کاهش روبرو شده است و با این اعتبارات کم انجام پروژه های بزرگ امکان پذیر نمی باشد
خنجری از توقع مردم و شهروندان در خصوص آبادانی شهرها و روستاها گفت و تصریح کرد: باید نیازهای شهروندان را برآورده نمائیم و سعی نمائیم تا آنها را نسبت به پرداخت حق و حقوق شهرداریها و دهیاریها تشویق کنیم.
وی در ادامه ضمن تبریک به مهندس محمدی به عنوان شهردار جدید زرند گفت: متاسفانه وجود نیروهای زیاد در شهرداریها یکی از بزرگترین مشکلات این نهادها می باشد به طوری که ماهیانه شهرداریها نزدیک به یک میلیارد تومان در بخش حقوق هزینه می کنند که این امر عملا فعالیت عمرانی را به تعطیلی کشانده است .
فرماندار زرند اظهار امیدواری کرد با انتخاب مهندس محمدی و درایت و همکاری شورای شهر به زودی شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر زرند باشیم .
مهندس سیف الهی معاون فنی و عمرانی استاندار کرمان: کلید موفقیت شهرداران را تعامل با شوراها
مهندس سیف الهی معاون فنی و عمرانی استاندار کرمان نیزکلید موفقیت شهرداران را تعامل با شوراها دانست و گفت:شهرداریها دارای یک مجلس کوچک به نام شورا هستند که میتوانند در مواقع بسیار حساس و ضروری از آن بیشترین استفاده را ببرند .
مهندس سیف الهی تصریح کرد: قدرت شهرداریها در پول نمی باشد بلکه استفاده صحیح از منابع و درآمدزائی مستمر برای شهرداریها می تواند گره گشای هر مشکلی باشد .
معاون فنی و عمرانی استاندار کرمان ضمن تقدیر از خنجری فرماندار زرند و دکتر امیری نماینده این شهرستان گفت: فرماندارها به عنوان یک حامی و پشتیبان برای شهرداریها می باشند و شهرداران باید از قدرت فرماندار به خوبی و در جهت آبادانی شهر استفاده نمایند .
وی مشارکت را بهترین فرمول برون رفت از مشکلات دانست و گفت: مشارکت شهروندان در طرحها و گام برداشتن در راه صحیح و ترغیب شهروندان می تواند بسیاری از مشکلات شهر را برطرف نماید.
معاون فنی و عمرانی استاندار کرمان خطاب به شهرداران نیز گفت: شما باید با استفاده از خرد جمعی و نظرات کارشناسان مشکلات شهر را شناسائی و در خصوص انها اقدام نمائید ومردم را به آینده شهر امیدوار نمائید .
مهندس سیف الهی گفت: در صورت امیدواری شهروندان به آینده شهر خود مطمئنا سرمایه گذاریهای خوبی از سوی شهروندان در شهرها انجام می گیرد و شهر به سمت ترقی پیش خواهد رفت.
وی درادامه افزود: باید شهرداران جلوی گسترش بیشتر ها را بگیرند و شهرها را به سمت رونق و قیمت دادن سوق دهند .
وی در پایان افزود: اگر قرضی از سوی شهردار برای رونق دادن به شهر انجام گیرد این قرض سود و سرمایه ایست برای آینده آن شهر .
شایان ذکر است در پایان شهرداران خانوک؛زرند،ریحانشهرو یزدان شهر به ارائه دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود