• تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 22:51
  • کد خبر : 3947
  • چاپ خبر

مهندس محمدی سکان هدایت شهرداری زرند را بدست گرفت

 زرند نیوز / مراسم تودیع و معارفه شهردار زرند با حضور مهندس سیف الهی معاون فنی عمرانی استاندار کرمان،حجت الاسلام والمسلمین اسلامی مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری،خنجری فرماندار زرند ،مبشر مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری و مدیران و مسئولین شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد . در

 زرند نیوز / مراسم تودیع و معارفه شهردار زرند با حضور مهندس سیف الهی معاون فنی عمرانی استاندار کرمان،حجت الاسلام والمسلمین اسلامی مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری،خنجری فرماندار زرند ،مبشر مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری و مدیران و مسئولین شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .
در ابتدای این مراسم هاشمی زاده رئیس شورای شهر زرند به ارائه گزارشی از فعالیتهای دوساله شورا پرداخت و اظهار امیدواری کرد با انتخاب مهندس محمدی بار دیگر شهر زرند از نامهای مطرح کشور و استان شود .
حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز اتحاد و همدلی را رمز موفقیت پیشرفت شهردانست و گفت: استفاده از خرد جمعی و بهرگیری از تجارب دیگران و برنامه ریزی اصولی می تواند شهرها را به سمت آبادانی هدایت نماید .
فرماندار زرند ضمن تبریک آغاز هفته دولت گفت:اگر شورای شهر به درستی به وظایف خود عمل کند و مصوباتی را در چارچوب قانون تصویب کند و بخوبی به وظایف نظارتی اش عمل کند، شهردار نمی تواند در عملکردش قصور داشته باشد وی گفت: یکی از وظایف شهردار نیز  تعامل با شورا و  اجرای مصوبات قانونی اعضای شورا است .
خنجری با بیان اینکه باید تعامل دوسویه بین شهردار و اعضای شورای شهر حاکم باشد، تصریح کرد:  سعه صدر،گشاددستی و بالابردن آستانه از ابزارهای موفقیت یک مدیر درامور اجرائیست.
وی ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداران گذشته و رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند گفت :کارهای زیادی باید در شهرستان انجام شود که این کارهای بزرگ با وفاق و همدلی عملی خواهد شد.
وی افزود: شهردار باید با انگیزه و برنامه به صحنه بیاید و به صورت دوره ای  کار خود را آسیب شناسی کند و در میدان عمل خدمتگزاری را نشان دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند نیز از تشکیل اتاق فکر در شهرداری گفت و افزود: اگر تدبیر ،برنامه ریزیو اتاق فکر پشتوانه شهردار نباشد قطعا شهردار با مشکلاتی مواجه خواهد شد .
وی گفت: وحدت و همدلی ،ارتباط مستقیم با مردم و همدلی با شورای شهر و حمایت مسئولین می تواند شهرستان را به سمت قله های ترقی سوق دهد .
مهندس سیف الهی معاون فنی وعمرانی استاندار کرمان نیز از شهرداران گذشته زرند ب نیکی یاد کردو گفت: اگر امروز زرند به عنوان یکی از شهرهای سرسبز و با ویژگی های منحصر به فرد است ماحصل تلاش شهرداران گذشته می باشد .

وی به شعار مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی و اجرای فرمایش مقام معظم رهبری می تواند سرآغاز همه فعالیتها و اقدامات مثبت و نتیجه بخش باشد.
مهندس سیف الهی تصریح کرد: شهرداری و شهردار بودن همواره دشوارو سخت می باشد زیرا شهرداریها باید با استفاده از کمترین امکانات بیشترین خدمت را باید به شهر وشهروندان بدهند.
وی خطاب به شهردار جدید زرند گفت: استفاده از تفکرات سیاسی در شهرداریها هیچ جایگاهی ندارد و این تفکرات باید از شهرداریها خارج شود و استفاده از نظرات همه اقشار و مردم می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.
وی افزود:تکریم جانبازان و ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده و سعی کنید شهردار همه شهر باشید تا شهردار یک قشر خاص
مهندس سیف الهی در پاین خواستار رعایت قانون ،تکریم خانواده شهداءوایثارگران ،افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و توجه میژه به قشرهای مستمند جامعه شد و اظهار امیدواری کرد باردیگر نام زرند در استان کرمان بدرخشد.
شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین اسلامی مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری،رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند و مهندس محمدی شهردارجدید زرند نیز به ارائه گزارش پرداختند که به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود